Είναι καιρός να αλλάξουμε τα κοινωνικά και επιχειρησιακά μας μοντέλα και να γίνουμε  Quantum Leaders όπως ο Frederick Chavalit και ο Chris Laszlo περιέγραψαν στο βιβλίο τους, Quantum Leadership. Η νέα εποχή που προκύπτει με όλες τις προκλήσεις και τις αλλαγές στο κοινωνικό, οικονομικό και περιβαλλοντικό επίπεδο μας ωθεί να επικεντρωθούμε περισσότερο σε προσαρμοστικές δεξιότητες που αλλάζουν στο ποιος είναι ο ηγέτης ως οντότητα και συμπεριφορικά και όχι μόνο το τι κάνει ο ηγέτης. Ο στόχος,με την αλλαγή αυτή στα επιχειρησιακά μοντέλα,είναι να δημιουργηθούν θετικά οικονομικά αποτελέσματα καθώς και κοινωνικά και περιβαλλοντικά, με αποτέλεσμα την  ευημερία στις κοινότητες. Είναι καιρός να εφαρμόσουμε την συνδεσιμότητα (connectedness), μέσω της οποίας θα αναπτύξουμε κρίσιμες δεξιότητες για να λάβουμε άμεσα μέτρα για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση πολύπλοκων πραγματικών περιστατικών.

Για εμάς που βρισκόμαστε στη βιομηχανία της ευεξίας, η ανθρωπιστική μας πλευρά πρέπει να αναδυθείκαι να επικρατήσει σε αυτές τις δύσκολες στιγμές, για να εμπνεύσει και να παρακινήσει τους συναδέλφους και συνεργάτες, προκειμένου να τους καθησυχάσει ότι τα πράγματα θα είναι καλύτερα αλλά και ταυτόχρονα διαφορετικά. Πρέπει να ενεργοποιήσουμε τους μηχανισμούς αντιμετώπισης καταστάσεων κρίσης και να αρχίσουμε να αναπτύσσουμε την αυτογνωσία μας για να μάθουμε τι είναι σημαντικό και τι όχι, τοποθετώντας μια ιεραρχία στη ζωή μας, που θα αντικατοπτρίζει την κατάσταση κατανόησης του τι πέρασε ο κόσμος τους τελευταίους μήνες και τι επέρχεται.

Η ψυχική υγεία είναι ζωτικής σημασίας σε αυτές τις στιγμές και εμείς, ως επαγγελματίες και Leaders της ευεξίας, πρέπει να συνεχίσουμε να κινητοποιούμε και να καθοδηγούμε τους συναδέλφους μας στο πώς να συνεχίσουν να μαθαίνουν, να αναπτύσσουν δεξιότητες και να αντιμετωπίζουν αυτή την άνευ προηγουμένου κατάσταση. Καθημερινό διαλογισμό, άσκηση με την οικογένειά μας, διατήρηση του βιολογικού ρολογιού μας σταθερή –κοιμόμαστε το βράδυ και σηκωνόμαστε το πρωί τις ίδιες ώρες όπως πριν,  τρώμε υγιεινά και κάνουμε σπιτικάφαγητά για τη στήριξη του εντερικού μικροβιώματός μας, διαβάζουμε όλων των ειδών τα βιβλία για να έχουμε μια σφαιρική άποψη, είναι κάποιες από τις αρχικές κατευθυντήριες γραμμές. Κάθε ξενοδοχείο, οργάνωση, επιχείρηση θα πρέπει να οργανώσει προγράμματα κατάρτισης για το προσωπικό προκειμένου αυτό να αναπτύξει τις υπάρχουσες ικανότητές του και να μάθει νέεςγια να υποστηρίξει την επιχειρησιακή λειτουργία τώρα και μετά αλλά και να συνειδητοποιήσει ότι κάποιος νοιάζεται για αυτό.

Ταυτόχρονα, πρέπει να εφαρμόσουμε την κοινωνική εγγύτητα και τη φυσική απομάκρυνση, προκειμένου να ανταλλάξουμε ιδέες και βέλτιστες πρακτικές για να ξεπεράσουμε αυτές τις δύσκολες στιγμές και να είμαστε έτοιμοι για την «επόμενη ημέρα». Αυτή η μέρα μπορεί να διαφέρει από τόπο σε τόπο και εξαρτάται από διάφορες μεταβλητές. Κάθε οργανισμός και εταιρεία έχει το ακροατήριό της, οπότε υπάρχει ανάγκη να γνωρίζουμε ποιος είναι ο ακροατής μας για να προετοιμάσουμε το σχέδιό μας για την επόμενη ημέρα. Προτείνεται κατάρτιση σχεδίου διάρκειας 3, 6 & 9 μηνών. Είναι καιρός για όλους μας να διαβάσουμε τα δεδομένα μας σε βάθος και να γνωρίσουμε καλύτερα τον πελάτη μας. Όταν ο κόσμος θα αρχίσει να ταξιδεύει και να επιστρέφει στην ομαλότητα, οι άνθρωποι θα χρειαστούν να έχουν και να νοιώσουν μια πιο προσωπική επαφή με ασφάλεια πρώτα και σίγουρα θα απαιτήσουν από εμάς να γνωρίζουμε τις ανάγκες τους περισσότερο από ποτέ. Υγεία & ασφάλεια πρώτα.

Κάθε brand πρέπει να διατηρήσει την ακεραιότητά του αναπτύσσοντας περισσότερο την συναισθηματική νοημοσύνη μέσα στον οργανισμό του για κάθε συνεργάτη.Στον οικονομικό τομέα προτείνεται η εφαρμογή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας σε κάθε προϊόν που υπάρχει στο μενού και να εφαρμοστείη δυναμική τιμολόγηση. Κάνουμε όλους τους χώρους ευεξίας προσβάσιμους σε περισσότερους ανθρώπους και να είμαστε δημιουργικοί ανασχεδιάζοντας τα μενού για να συμπεριλάβουμε υπηρεσίες που είναι ευρέως αποδεκτές και σημαντικό να αναθεωρήσουμε – αναβαθμίσουμε τις διαδικασίες υγιεινής και ασφάλειας σύμφωνα με τις οδηγίες του ΠΟΥ. Για την καλύτερη παρουσίαση των υπηρεσιών ευεξίας να προτιμούμε φυσικά συστατικά, τοπικές συνταγές για θεραπείες – τρόφιμα – ποτά, ανανεωμένες και αναβαθμισμένες φόρμες πελάτη και Waiversγια να συμπεριλάβουμε πληροφορίες σχετικά με οποιαδήποτε ύποπτη μορφή ασθένειας, ανανεωμένες και αναβαθμισμένες διαδικασίες πριν και μετά τη θεραπεία για να εξασφαλιστεί η υγεία και η ασφάλεια τόσο του θεραπευτή όσο και του επισκέπτη, να αναπτύξουμε προγράμματα με αντικείμενο την τέχνη για να συνδυάσουν τη δημιουργικότητα και την εν-συναίσθηση. Είναι καιρός να επιταχύνουμε και να εφαρμόσουμε τομείς της τεχνολογίας και της ιατρικής επιστήμης ευρέως στη βιομηχανία ευεξίας για να μας οδηγήσουν στο επόμενο υβριδικό μοντέλο ευεξίας όπου οι επισκέπτες θα βιώσουν εξειδικευμένες – εξατομικευμένες υπηρεσίες για την καλυτέρευση της υγείας και ζωής τους συνδυάζοντας παραδοσιακές μεθόδους και ιατρικές παρεμβάσεις με στόχο ένα δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα για ένα δυνατό ανθρώπινο οργανισμό.

Είναι καιρός να σκεφτούμε πρακτικά και να γίνουμε περισσότερο υπεύθυνοιτων πράξεων μας σε αυτή τη νέα εποχή που προκύπτει. Τα πράγματα δε θα είναι ποτέ τα ίδια. Καλύτερα ή χειρότερα εξαρτάται από εμάς. Ήρθε η ώρα για αλλαγή, για τον κάθε έναν από εμάς.

Πηγή: eurotel.gr