Τρόπους για την αύξηση της παραγωγικότητας στα ξενοδοχεία, παρουσιάζει άρθρο του trivago Hotel Manager Blog.

Η παροχή μιας εμπειρίας πελατών υψηλής ποιότητας μέσω μιας πρώτης τάξεως διαχείρισης του ξενοδοχείου θέλει χρόνο και αφοσίωση. Μπορεί να φαίνεται σαν η ημέρα να μην έχει αρκετές ώρες, ειδικά όταν πρόκειται για τα μικρότερα ξενοδοχεία που είναι οικογενειακές επιχειρήσεις, για όταν έχετε εκδηλώσεις τη μία μετά την άλλη ή για τις κρατήσεις σε περιόδους αιχμής.

Για να βοηθήσουμε τους ξενοδόχους να αυξήσουν αποτελεσματικά τον τζίρο τους, σας παρουσιάζουμε τους 10 καλύτερους τρόπους, για να αυξήσετε την παραγωγικότητά σας και να οργανώσετε επιτυχώς τις καθημερινές σας λειτουργίες. Αυτές οι τεχνικές που δεν χρειάζονται και πολύ προσπάθεια μπορούν να συντελέσουν σημαντικά, ώστε ο ξενοδόχος να έχει περισσότερο ελεύθερο χρόνο, και μπορούν επίσης να βοηθήσουν τον ξενοδόχο να αυξήσει τις κρατήσεις του βελτιστοποιώντας τον τρόπο διαχείρισης του ξενοδοχείου του.

Προτάσεις για την αύξηση της παραγωγικότητας

  • Καλό θα είναι να έχετε ένα αξιόπιστο κανάλι επικοινωνίας για τους υπαλλήλους και τη διοίκηση. Για παράδειγμα, το WhatsApp και το Slackμπορούν να βοηθήσουν και τα μικρά και τα μεγάλα ξενοδοχεία να γίνουν πιο αποτελεσματικά, δημιουργώντας ομάδες μηνυμάτων για κάθε ξενοδοχείο ή τμήμα. Οι υπάλληλοι του ξενοδοχείου μπορούν έτσι να κοινοποιούν τις ανάγκες των πελατών, καθώς και τις απαραίτητες ενέργειες που πρέπει να ληφθούν, σε όλο το προσωπικό μέσα σε λίγα λεπτά, εξοικονομώντας χρόνο και βελτιώνοντας τις υπηρεσίες για τους πελάτες, κρατώντας παράλληλα τη διοίκηση ενημερωμένη.
  • Χρησιμοποιήστε το Hootsuite, ώστε να προγραμματίζετε εκ των προτέρων τις δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Παρόλο που η βέλτιστη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι η «live» χρήση (σε πραγματικό χρόνο), αυτό το εργαλείο προγραμματισμού εκ των προτέρων μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρείται μια συνεχή παρουσία, ειδικά για τις περιόδους κατά τις οποίες δεν έχετε χρόνο για δημοσιεύσεις.
  • Μεταφέρετε τη διαχείριση του καταλύματός στο cloud. Πλατφόρμες όπως η Base7 είναι διαισθητικές και λειτουργούν από το cloud, καθιστώντας τες προσβάσιμες από όπου και αν είστε και από οποιαδήποτε κινητή συσκευή ή υπολογιστή.
  • Απορρίψτε τις άχρηστες πληροφορίες. Καταργήστε την εγγραφή σας από άχρηστα email και εγγραφείτε μόνο στις πιο καλά πληροφορημένες ιστοσελίδες νέων φιλοξενίας για τα τελευταία νέα, αναλύσεις και εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να μεγαλώσετε την επιχείρησή σας.
  • Μεταβιβάστε καθήκοντα σε άλλους, όταν είναι δυνατό. Δεν μπορεί να περιμένει κανείς ένας επαγγελματίας της φιλοξενίας να είναι επίσης και επαγγελματίας λογιστής, διαφημιστής, σχεδιαστής ιστοσελίδων, φωτογράφος και συντηρητής. Εξοικονομήστε χρόνο και προσλάβετε έναν ειδικό. Αυτή είναι συχνά και η πιο οικονομική επιλογή μακροπρόθεσμα.
  • Πάρτε έμπνευση κάθε μέρα κάνοντας κάτι που αγαπάτε. Απολαύστε ένα πρωινό κολύμπι; Ή ίσως ακούστε μουσική ή δείτε design ξενοδοχεία online, για να πάρετε ιδέες για διακόσμηση. Ό,τι και αν είναι αυτό, όταν απολαμβάνετε κάτι, τα επίπεδα παραγωγικότητάς σας ανεβαίνουν.
  • Επενδύστε σε μια σύνδεση ίντερνετ υψηλής ταχύτητας, ώστε να αποφύγετε χρονοβόρες περιόδους φόρτωσης σελίδων, όταν είστε online και ασχολείστε με τις φωτογραφίες του ξενοδοχείου σας, την επεξεργασία κρατήσεων ή την παρακολούθηση κρατήσεων. Οι πελάτες σας θα είναι και αυτοί ευγνώμονες για τη σύνδεση υψηλής ταχύτητας.
  • Βρείτε ποια περίοδο της ημέρας μπορείτε να εκτελέσετε καλύτερα τα καθήκοντα γραφείου σας. Αντί να ακολουθείτε απλώς τις συμβατικές ώρες γραφείου, εντοπίστε ποια ώρα της ημέρας δουλεύετε καλύτερα και προγραμματίστε τα κύρια καθήκοντά σας, όπως την ενημέρωση των online προφίλ ξενοδοχείου σας, για τότε.
  • Παρέχετε στα δωμάτια των επισκεπτών ένα φυλλάδιο που θα απαντάει στις πιο συχνές ερωτήσεις των ταξιδιωτών, ώστε αυτοί να μη χρειάζεται να έρθουν στη ρεσεψιόν, για να ρωτήσουν. Συμπεριλάβετε λεπτομέρειες για τη σύνδεση στο Wi-Fi, καθώς και πληροφορίες για το πρωινό. Έχετε πισίνα; Συμπεριλάβετε τις ώρες λειτουργίας της. Θέλετε να πάτε ένα βήμα παραπέρα; Πείτε στους επισκέπτες τι βρίσκεται σε κοντινή απόσταση, όπως επιλογές για φαγητό και ποτό, καθώς και τα αξιοθέατα της περιοχής.
  • Ενθαρρύνετε τις κριτικές πελατών με κατάλληλη σήμανση μέσα στα δωμάτια, αλλά και στο λόμπι. Αυτό θα σας κάνει να εξοικονομήσετε χρόνο, καθώς δεν θα χρειάζεται πλέον να στέλνετε προσωπικά email, ώστε να αυξήσετε την υποβολή σχολίων για το ξενοδοχείο σας online. Αν είστε καλοί σε αυτό που κάνετε, αυτό θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τη διαδικτυακή φήμη του ξενοδοχείου σας και θα ενθαρρύνει περισσότερες κρατήσεις, καθώς η ανάγνωση πρόσφατων κριτικών βοηθάει τους ταξιδιώτες να αισθάνονται σίγουροι για την επιλογή ξενοδοχείου τους.