Το ξενοδοχειακό τμήμα του γερμανικού τουριστικού ομίλου FTI Group ανακοίνωσε το νέο ξενοδοχειακό του brand Lemon & Soul, που θα προσφέρει «αναζωογονητικές» διακοπές στην παραλία σε οικονομικά ξενοδοχεία. Μέχρι σήμερα, η Meeting Points Hotels (θυγατρική του γερμανικού τουρ οπερέιτορ FTI)  διαθέτει περισσότερα από 60 ακίνητα σε εννέα χώρες, όπως η Τουρκία, η Αίγυπτος, η Ελλάδα και η Ισπανία, καθώς και περισσότερες από 50 συναλλαγές με το όνομα “Labranda“, συμπεριλαμβανομένων και των πέντε υπο-σημάτων: Select (4-5 αστέρων), Balance (4-5 αστέρων), Family Star (θέρετρα 4-5 αστέρων), Comfort (3-4 αστέρων), City (3-4 αστέρων).

Στο ITB Berlin, ο όμιλος παρουσίασε και τρία νέα εμπορικά σήματα ξενοδοχείων, τα Design Plus Hotels (κομψά μεμονωμένα ξενοδοχεία), τα Kairaba Hotels & Resorts (πολυτελή θέρετρα πέντε αστέρων) και τα Clubs Plus Hotels & Resorts (all-inclusive οικογενειακά θέρετρα). Το τελευταίο Brand της MP Hotels, είναι τα ξενοδοχεία Lemon & Soul, τα οποία θα είναι μια οικονομική επιλογή για τους ταξιδιώτες, που αναζητούν διακοπές σε έναν ήσυχο παραλιακό προορισμό, με βασικές υπηρεσίες και εγκαταστάσεις. Τα ξενοδοχεία θα ανταγωνίζονται τα ενοικιαζόμενα καταλύματα χαμηλών τιμών.

Τα ξενοδοχεία Lemon & Soul θα προσφέρουν όλα τα είδη τροφοδοσίας, από all-inclusive και ημιδιατροφή, έως και πρωινό, ενώ μερικά θα προσφέρουν διαμερίσματα με δυνατότητα προετοιμασίας γευμάτων. Τα ακίνητα θα διαθέτουν και εστιατόρια για όλη τη μέρα, μπαρ δίπλα στην πισίνα και ψυχαγωγία σε όλες τις τοποθεσίες τους.

Τα ξενοδοχεία θα περιλαμβάνουν επίσης θέματα με επίκεντρο το “λεμόνι”, στα τρόφιμα και τα ποτά, καθώς επίσης και στο design των ξενοδοχείων.

Η MP Hotels δεν έχει ακόμη ανακοινώσει πού θα βρίσκεται το πρώτο Lemon & Soul ξενοδοχείο.