Τα νέα ανοίγματα ενισχύουν τη δέσμευση της Hyatt να προσεγγίσει το ανεπιτήρητο τμήμα της μεσαίας τάξης της Κίνας και να αναπτύξει στρατηγικά τη μάρκα Hyatt στην χώρα.

Η Hyatt ανακοίνωσε σήμερα ότι η UrCove, η νέα μάρκα φιλοξενίας που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο κοινοπραξίας μεταξύ της Hyatt και των θυγατρικών της BTG Homeinns Hotel Group, άνοιξε τα πέντε πρώτα ακίνητά της – UrCove Shanghai Jing’an, UrCove Shanghai Lujiazui EXPO, UrCove Shanghai Wujiaochang, UrCove Chengdu City Center και UrCove Nanjing South.

Αυτές οι νέες προσθήκες στο χαρτοφυλάκιο της Hyatt σε αυτές τις δημοφιλείς πόλεις προορισμού στην Κίνα στοχεύουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών υψηλής κινητικότητας, η οποία θα συμβάλει στη δέσμευση της Hyatt να επεκτείνει περαιτέρω το αποτύπωμα της επωνυμίας της και να επιτύχει σημαντική ανάπτυξη στην περιοχή. Επιπλέον, αυτά τα ακίνητα αυξάνουν την παρουσία του προγράμματος αφοσίωσης World of Hyatt στην Κίνα, παρέχοντας στα μέλη του World of Hyatt πιο μοναδικές επιλογές διαμονής για να διαλέξετε και περισσότερες ευκαιρίες να κερδίσετε και να εξαργυρώσετε πόντους για διαμονή σε ξενοδοχείο μαζί με αποκλειστικά προνόμια εντός του ξενοδοχείου.

Κάθε ξενοδοχείο διαθέτει εστιατόριο που λειτουργεί όλη την ημέρα, 24ωρο γυμναστήριο, αίθουσα πλυντηρίων σελφ σέρβις και αίθουσες συσκέψεων. Νέες εγκαταστάσεις έξυπνων υπηρεσιών υποστηρίζουν check-in και checkout σελφ σέρβις και όλα τα ξενοδοχεία διαθέτουν την υπογραφή “UrCove Space”, η οποία προσφέρει στους επισκέπτες έναν πολυλειτουργικό χώρο για επαγγελματικές και κοινωνικές συγκεντρώσεις.