Η Marriott International σχεδιάζει να επεκτείνει το επώνυμο χαρτοφυλάκιό της κατά περισσότερο από 70% μέχρι το 2022.

Marriott

Η Marriott International  ανακοίνωσε ότι το επώνυμο χαρτοφυλάκιο κατοικιών αναμένεται να αυξηθεί κατά περισσότερο από 70% σε τέσσερα χρόνια, καθώς τόσο οι καταναλωτές όσο και οι κατασκευαστές κατοικιών αναζητούν σπίτια συνδεδεμένα με τα εμπορικά σήματα όπως οι Ritz-Carlton, EDITION και W παντού από το Μεξικό στη Μαλαισία και τη Βοστόνη στην Μπανγκόκ.

Καθώς ο αριθμός των αγοραστών κατοικιών αυξάνεται παγκοσμίως, τα γνωστά εμπορικά σήματα της Marriott International είναι έτοιμα να τους υποδεχτούν και να τους εξασφαλίσουν μια ξεχωριστή εμπειρία.

Οι επώνυμες κατοικίες αποτελούν συνήθως μέρος μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων μικτής χρήσης και προσφέρονται και βραχυπρόθεσμης ή μακροπρόθεσμη ενοικίαση. Όμως, όλο και περισσότερο, η Marriott International βλέπει μια ανοδική πορεία σε ζήτηση για κατοικίες υπογεγραμμένες από κάποια θυγατρική της επωνυμία, γνωστής για τις ανέσεις και τις παροχές, που όμως να μην λειτουργεί καθόλου ως ξενοδοχείο.

Λαμβάνοντας υπόψιν αυτές τις αυξανόμενες τάσεις, τον Μάιο ξεκίνησε η κατασκευή του πρώτου έργου κατοικίας του St. Regis στο Rye της Νέας Υόρκης και τον Ιούλιο, η Marriott International υπέγραψε σύμβαση για έναν δεύτερο πύργο κατοικίας St. Regis στη Βοστόνη.

Συμβαδίζοντας με τη ζήτηση για τον πολυτελή τρόπο ζωής, η μάρκα Ritz-Carlton της Marriott International συνεχίζει να είναι η πιο δημοφιλής εταιρεία για μοναδικές κατοικίες με 35 έργα ανοιχτά και 15 υπό κατασκευή. Η  St. Regis κερδίζει έδαφος με 12 ανοιχτά και 12 έργα υπό κατασκευή. Μέχρι το 2022, περίπου το 70% των επώνυμων κατοικιών της εταιρείας αναμένεται να συμπεριλάβει μία ακόμη από τις μάρκες πολυτελείας της Marriott International.

Με τα περισσότερα ανοικτά επώνυμα οικιστικά έργα να βρίσκονται στις Ηνωμένες Πολιτείες, η εταιρεία ασχολείται επί του παρόντος με οικιστικά έργα σε 17 άλλες χώρες και εδάφη, γεγονός που επεκτείνει το διεθνές της χαρτοφυλάκιο. Μέχρι το 2022, η Marriott International αναμένεται να έχει ανοιχτά επώνυμα οικιστικά έργα σε περίπου 40 χώρες και περιοχές διεκδικώντας την πρωτοκαθεδρία στον κλάδο.

Άρθρο από το Online Magazine:

Hotel Design