Το χαρτοφυλάκιο brand της Accor οδήγησε την Ευρώπη στην αίθουσα του ξενοδοχείου Net Net Growth (NUG) το 2019, ενώ η Oyo Hotels & Homes σημείωσε την υψηλότερη ανάπτυξη- για μια μεμονωμένη μάρκα- σύμφωνα με την STR.

Η STR εξέτασε την πρόσφατη ανάπτυξη μητρικών εταιρειών και εμπορικών σημάτων και θα ξεκινήσει μια πλήρη ευρωπαϊκή λίστα κατά τη διάρκεια του Διεθνούς Φόρουμ Επενδύσεων Φιλοξενίας (IHIF) της επόμενης εβδομάδας στο Βερολίνο. Αυτή είναι η πρώτη από μια σειρά από λίστες 2019 NUGget για την παγκόσμια ξενοδοχειακή βιομηχανία.

NUGget Top 10
Ranked by room net unit growth in Europe (% change, 2019 vs. 2018)

Parent Company Room NUG % change Brand Room NUG % change
Accor 10,424 3.1% Oyo Hotels & Homes* 5,219 6,443.2%
Marriott International 6,747 6.0% Ibis Styles 3,279 11.9%
InterContinental Hotels Group 6,572 5.5% Premier Inn 3,105 4.3%
Oyo Hotels & Homes* 5,219 6,443.2% Holiday Inn Express by IHG 3,035 9.4%
Hilton 4,138 4.7% Ascend Hotel Collection 3,016 40.0%
Whitbread 3,304 4.4% Moxy Hotels 2,462 49.3%
Minor International 3,273 7.4% Hilton Garden Inn 2,113 19.2%
Leonardo Hotels 2,643 9.6% Leonardo Royal Hotel 2,044 66.3%
Novum Hospitality 2,321 21.2% The Niu 2,041 264.4%
Riu Hotels & Resorts 2,090 12.5% SureStay Collection by Best Western 1,990 70.3%

Πηγή: STR/*Oyo