Η Marriott International αναμένει να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό της στα ΗΑΕ σε περισσότερα από 80 ξενοδοχεία μέχρι το 2023. Το 2018 αναμένεται να σημάνει ένα έτος ορόσημο για την εταιρεία, με 11 νέα ανοίγματα, η προσθήκη πάνω από 2.600 δωμάτια και το ντεμπούτο δύο νέων σημάτων μέχρι το τέλος του έτους. Τα σήματα επιλεκτικής εξυπηρέτησης της εταιρείας συνεχίζουν να αποτελούν τον κύριο άξονα του ισχυρού αγωγού ανάπτυξης.

Marriott International

Η Marriott International συνεχίζει να ενισχύει τη θέση της ως ηγετική εταιρεία φιλοξενίας στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα με την προσδοκώμενη προσθήκη 11 νέων ακινήτων μέχρι το τέλος του έτους και μια ισχυρή προοπτική ανάπτυξης για τα επόμενα πέντε χρόνια. Η εταιρία έχει προσθέσει έξι νέα ακίνητα και έχει προγραμματίσει να προσθέσει ακόμα πέντε στη χώρα – φέρνοντας το χαρτοφυλάκιό της στα ΗΑΕ σε 59 ακίνητα και πάνω από 17.000 δωμάτια μέχρι το τέλος του έτους.

Υποστηριζόμενη από την ισχυρή ζήτηση για το ευρύ φάσμα των καθιερωμένων μαρκών για τον τρόπο ζωής, κάθε ένα από τα οποία προσφέρει διαφορετικά χαρακτηριστικά που εξυπηρετούν στιγμιαία μια συνεχώς μεταβαλλόμενη και εξελισσόμενη αγορά, η εταιρεία σχεδιάζει να ενισχύσει περαιτέρω το αποτύπωμα της στα ΗΑΕ με την προσθήκη περισσότερων από 20 νέων ακινήτων τα επόμενα πέντε χρόνια. Η εταιρεία αναμένει ότι αυτός ο αγωγός ανάπτυξης θα μπορούσε να δημιουργήσει πάνω από 5.000 νέες θέσεις εργασίας στη χώρα.

Ο κ. Arne Sorenson, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Marriott International, δήλωσε: “Η επιτυχία μας στη Μέση Ανατολή οφείλεται στη μακρόχρονη παρουσία μας στην αγορά και στην αξία που προσφέρουμε στους συνεργάτες μας-ιδιοκτήτες. Είναι η εμπιστοσύνη των ιδιοκτητών στη Marriott International, σε συνδυασμό με τα διαφοροποιημένα εμπορικά σήματα και τη συλλογική δύναμη της παγκόσμιας πλατφόρμας μας, που μας έδωσε τη δυνατότητα να επεκτείνουμε περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό μας στη χώρα και να ενισχύσουμε την αφοσίωση των πελατών μας». Πρόσθεσε: “Είμαστε προνομιούχοι να έχουμε την ευκαιρία να συμβάλουμε στη συνεχή ανάπτυξη και διαφοροποίηση της οικονομίας των ΗΑΕ και να συνεχίσουμε να δεσμευόμαστε να υποστηρίξουμε την κατεύθυνση των οραματικών ηγετών της για την περαιτέρω ενίσχυση του τουριστικού τομέα”.

Το 2018 αποτέλεσε έτος ορόσημο για την Marriott International στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, με την εταιρεία να προσδοκά ότι έχει προσθέσει συνολικά 11 ακίνητα και πάνω από 2.600 δωμάτια μέχρι το τέλος του έτους.

Τα Aloft Hotels με το design τους έκαναν το ντεμπούτο τους στο Ντουμπάι με τρία νέα ανοίγματα – το Aloft Palm Jumeirah, το Aloft Me’aisam και το Aloft City Centre Deira – όλα μέσα στο πρώτο εξάμηνο του έτους. Η εταιρεία ξεκίνησε την οικολογική συνειδητή μάρκα Element Hotels στην περιοχή με το άνοιγμα του Element Meaisam. Στο χώρο πολυτελείας, η μάρκα Ritz-Carlton άνοιξε την πέμπτη ιδιοκτησία της στα ΗΑΕ – το Ritz-Carlton Ras Al Khaimah, την παραλία Al Hamra στο Ras Al Khaimah. Η εταιρεία ανέλαβε επίσης τις δραστηριότητες του Yas Island Hotel, το οποίο προγραμματίζεται να επισημανθεί ως W Hotel στις αρχές του επόμενου έτους – σηματοδοτώντας το ντεμπούτο του εμπορικού σήματος στο Αμπού Ντάμπι. Η εταιρεία προτίθεται να ανοίξει πέντε ακόμα ακίνητα μέχρι το τέλος του έτους. Αυτά περιλαμβάνουν το Courtyard by Marriott Al Barsha, το Four Points by Sheraton Sharjah – η δεύτερη ιδιοκτησία της εταιρείας στο Sharjah, το Aloft Dubai South – το πρώτο ξενοδοχείο που ανοίγει στη Νότια περιοχή του Ντουμπάι, το Abu Dhabi EDITION – η πρώτη ιδιοκτησία της μάρκας EDITION στην περιοχή και το Palm.

Άρθρο από το Online Magazine:

Hotel Design