της Βασιλικής Κουρλιμπίνη, capital.gr*

Πάνω από 2,6 εκατ. τουρίστες αναμένεται να διακινήσει φέτος στην Ελλάδα ο όμιλος της TUI, περίπου 200 χιλ. περισσότερους σε σχέση με την περσινή χρονιά. Παράλληλα ο μεγαλύτερος tour operator της Ευρώπης σχεδιάζει περαιτέρω επέκταση στην ελληνική τουριστική αγορά, βολιδοσκοπώντας το χώρο των ξενοδοχείων και βάζοντας στο πλάνο αύξηση των δρομολογίων τσάρτερ.

Η μεγάλη άνοδος της ζήτησης για ελληνικούς προορισμούς, σε συνδυασμό με τις σημαντικές απώλειες από τον τουρισμό της Τουρκίας και της Αιγύπτου, αλλά και το γεγονός πως τα θέρετρα της Ισπανίας εξαντλούν πολύ γρήγορα τις πληρότητές τους,  ενισχύουν τον προγραμματισμό του γερμανικού ομίλου για την εγχώρια αγορά. Σύμφωνα με το διευθ. σύμβουλο της TUI Γερμανίας Marek Andryszak, ο όμιλος προσανατολίζεται σε αύξηση των καταλυμάτων που θα φέρουν το brand του, όχι μόνο σε δημοφιλή νησιά, αλλά και σε λιγότερα γνωστά στις ξένες αγορές και σε παραθαλάσσιους προορισμούς, σημειώνοντας ακόμη πως η “έκρηξη” των προσφερόμενων πακέτων για την Ελλάδα θα συνεχιστεί και τις επόμενες σεζόν.

Ήδη από την αρχή της χρονιάς οι πωλήσεις της TUI για τη χώρα μας κατέγραφαν ισχυρή διψήφια αύξηση σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρσι, ειδικά κατά το πρώτο δίμηνο όπου παραδοσιακά   πραγματοποιούνται οι περισσότερες κρατήσεις από τη γερμανική αγορά (η οποία αποτελεί τη βασική “δεξαμενή” τουριστών για την Ελλάδα), γεγονός που οδήγησε το γερμανικό tour operator, να αυξήσει κατά 40% το δυναμικό των ξενοδοχείων σε Κρήτη, Ρόδο και Κω.

Η διοίκηση της TUI έχει εκφράσει την πρόθεσή της να ανεβάζει το ρυθμό των επενδύσεών της προς την Ελλάδα, την οποία χαρακτηρίζει έναν από τους βασικούς τους προορισμούς που ενισχύει τα οικονομικά της μεγέθη και ταυτόχρονα να ενισχύσει την παρουσία της επενδυτικά ξενοδοχειακά project.

(*)  Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο στο: capital.gr