Η Αθήνα αυτή τη στιγμή περνάει ίσως μία από τις πιο έντονες φάσεις «ανακαίνισής» της, καθώς, μετά το πρώτο – και ας ελπίσουμε δυσκολότερο – στάδιο της πανδημίας, η επιχειρηματική κινητικότητα, τόσο από νέες επιχειρήσεις εστίασης όσο και από νέα καταλύματα, είναι εντονότερη από ποτέ, με ολοένα και περισσότερα κτήρια να παίρνουν «σάρκα και οστά», σημαίνοντας μια νέα αρχή για την πόλη. Ξεκινώντας από απλά κτίρια που μετατρέπονται σε Apart-Hotels, μέχρι και την είσοδο μερικών από τα μεγαλύτερα Ξενοδοχειακά Brands παγκοσμίως που κάνουν την εμφάνισή τους στην πόλη, δίνεται η εντύπωση ότι η Αθήνα αναμένεται να φιλοξενήσει περισσότερους ταξιδιώτες από ποτέ άλλοτε και να τους μυήσει στη μεγαλειώδη ιστορία της αλλά και στη σύγχρονη κουλτούρα της πόλης, που την κάνει να φαντάζει ότι βρίσκεται σε μια διαρκή κίνηση.

Πώς, όμως, όλα αυτά τα ξενοδοχεία θα καταφέρουν να επιβιώσουν και τι είναι αυτό που θα τα διαφοροποιήσει πραγματικά;

«Αναγνωρίσιμο design, προσωποποιημένες εμπειρίες και μία concept-driven λογική, φαίνεται να είναι οι τρεις πυλώνες επιτυχίας που θα αναδιαμορφώσουν την ξενοδοχειακή σκήνη της Αθήνας. Ταυτόχρονα, εισάγεται ένας αναβαθμισμένος τύπος διαμονής, που περιστρέφεται γύρω από τις διαφοροποιημένες εμπειρίες και την υψηλή αισθητική»δηλώνει ο Ζένιος Ζένιου, Concept Maker στο Destsetters – και η λέξη concept αρχίζει να αποκτά πρωταγωνιστικό ρόλο στη συζήτησή μας σχετικά με τη στρατηγική των νέων καταλυμάτων.

Με λίγα λόγια, ξενοδοχεία φτιαγμένα για συγκεκριμένο σκοπό, με στοχευμένα κοινά, αφήνουν πίσω την έννοια της μαζικότητας και αποκτούν ένα δικό τους αφήγημα, που θα δώσει μοναδικότητα τόσο στο Design του καταλύματος όσο και σε όλες τις εμπειρίες που θα ζήσει ο ταξιδιώτης σε αυτό. Εμπειρίες που πηγάζουν όχι μόνο από το Ξενοδοχείο, αλλά και μέσα από την ίδια την πόλη, αλλά και τη ζωή και την κουλτούρα του κάθε επιχειρηματία. Άλλωστε, ο στόχος των σύγχρονων ξενοδόχων, δεν είναι να έχουν απλώς ένα κατάλυμα με σωστές προδιαγραφές, αλλά ένα ξενοδοχείο με μοναδική φιλοσοφία, που θα δημιουργεί ένα πλούσιο μωσαϊκό από διαφορετικές επιλογές στην πόλη. Κοινώς, φαίνεται να μπαίνει, επιτέλους, ένα τέλος στην κουλτούρα του copy paste και της βαρετής ομοιογένειας. 

Απόσπασμα από άρθρο του Destsetters στην Lifo.gr. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ:
www.lifo.gr/thegoodlifo/good-living/destsetters-xenodoheia-stin-athina-kai-i-nea-logiki-anaptyxis-toys