Mε τρία κορυφαία brands δραστηριοποιείται ήδη στη χώρα η Accor

– Νέα σημαντική συνεργασία με την AEGEAN Airlines

-Το Athens Capital HotelMGallery Collection ανοίγει τις πόρτες του τον Απρίλιο του 2020


Η Accor, ηγέτιδα δύναμη παγκοσμίως στον ξενοδοχειακό κλάδο της ολιστικής φιλοξενίας (augmented hospitality), η οποία διαθέτει ήδη σημαντική παρουσία στην Ελλάδα με τρία από τα κορυφαία brands του portofolio της, επεκτείνει το ενδιαφέρον της για τη χώρα. Ο Όμιλος ανακοίνωσε πρόσφατα νέα στρατηγική συνεργασία με την AEGEAN Airlines, ενισχύοντας τους δεσμούς του με την ελληνική αγορά και αναβαθμίζοντας την εμπειρία των μελών του.

Με περισσότερα από 5.000 ξενοδοχεία σε 110 χώρες και 39 brands, που καλύπτουν ένα εύρος από οικονομικές έως πολυτελείς επιλογές, ο γαλλικός ξενοδοχειακός Όμιλος έχει εδραιώσει την παρουσία του στην Ελλάδα. Το 5* Sofitel Athens Airport, το 4 * Novotel Athenes Hotel, το καινούριο ibis Styles Athens Routes Hotel και το ibis Styles Heraklion Central Hotel στην Κρήτη, συμπεριλαμβάνονται ήδη στο portfolio της Accor στον εγχώριο ξενοδοχειακό χάρτη.

Την επιθυμία του Ομίλου για περαιτέρω ενδυνάμωση των δεσμών του με την Ελλάδα επιβεβαιώνει η επικείμενη άφιξη του Athens Capital Hotel MGallery Collection, το οποίο αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του τον Απρίλιο του 2020 στο κέντρο της Αθήνας. Με 158 δωμάτια και 19 σουίτες, το ξενοδοχείο θα παρέχει στους επισκέπτες του signature υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών σε ένα πλήρως ανακαινισμένο ιστορικό κτήριο της Πλατείας Συντάγματος.

Accor και AEGEAN Airlines ανακοινώνουν τη συνεργασία τους

Το όραμα της Accor για την παροχή ενός ολιστικού οικοσυστήματος υπηρεσιών φιλοξενίας και αυθεντικών εμπειριών σε επιλεγμένους προορισμούς σε όλο τον κόσμο, αντανακλάται και στη σύμπραξη με την AEGEAN Airlines. Η συνεργασία μεταξύ των προγραμμάτων ανταμοιβής, Le Club AccorHotels και Miles+Bonus, δίνει τη δυνατότητα στα μέλη τους να απολαύσουν ένα εύρος από προνόμια που θα εμπλουτίσουν τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες, προσφέροντάς τους παράλληλα αποκλειστικά πλεονεκτήματα σε ένα πλήθος προϊόντων και υπηρεσιών.

  • Μέσω της νέας συνεργασίας τα μέλη του Le Club AccorHotels (LCAH) μπορούν να κερδίσουν πόντους επιβράβευσης όταν πετάνε με την AEGEAN Airlines ή τη θυγατρική της Olympic Air, μετατρέποντας 2,000 Miles+Bonus μίλια σε 500 πόντους ανταμοιβής LCAH.
  • Eνισχύεται η εμπειρία των μελών του Le Club AccorHotels καθώς θα έχουν την ευκαιρία να εξαργυρώσουν τους πόντους ανταμοιβής τους σε Miles+Bonus μίλια και να επωφεληθούν από εισιτήρια και αναβάθμιση θέσης με την AEGEAN Airlines και την Olympic Air.
  • Κάθε 2,000 LCAH πόντοι αντιστοιχούν σε 1,000 Miles+Bonus μίλια. Οι μετατροπές μπορούν να γίνουν εύκολα ηλεκτρονικά, μέσα από ένα ιδιαίτερα εύχρηστο σύστημα διαχείρισης πόντων.

Μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες

Επιπλέον προνόμια για τους συχνούς ταξιδιώτες – μέλη των προγραμμάτων ανταμοιβής και των δύο Ομίλων επιφυλάσσει η νέα αυτή συνεργασία, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να επωφεληθούν εκπτώσεων στη διαμονή τους για το επόμενο ταξίδι τους σε περισσότερα από 3.500 ξενοδοχεία της Accor σε κοινούς προορισμούς των δύο εταιρειών. Τα μέλη των προγραμμάτων μπορούν επίσης να απολαύσουν premium ταξιδιωτικές εμπειρίες και θεματικά πακέτα της Accor, που περιλαμβάνουν την παρακολούθηση συναυλιών και φεστιβάλ γαστρονομίας αλλά και την πρόσβαση σε αθλητικούς χώρους όπως το Paris SaintGermain VIP box καθώς και εισιτήρια. Αυτά τα προνόμια θα είναι διαθέσιμα μέσω του νέου προγράμματος επιβράβευσης της Accor, ALL Accor Live Limitless το οποίο παρουσιάστηκε πρόσφατα. Η σύμπραξη της Accor με την AEGEAN Airlines αναβαθμίζει τα προνόμια των μελών του προγράμματος ανταμοιβής του διεθνούς ξενοδοχειακού Ομίλου μέσα από ένα δίκτυο 151 προορισμών, 31 εσωτερικού και 120 διεθνώς σε 44 χώρες που εξυπηρετούν οι AEGEAN Airlines και Olympic Air.

Ο Mehdi Hemici, Senior Vice President Business Development & Partnerships της Accor, ανέφερε χαρακτηριστικά: “Η ριζική μεταμόρφωση του lifestyle προγράμματος ανταμοιβής της Αccor, όπως πραγματώθηκε μέσα από το brand ALLAccor Live Limitless, θα κάνει πράξη τη στρατηγική μας για ολιστική φιλοξενία (augmented hospitality), προσφέροντας ένα εύρος προνομίων και ανταμοιβών που θα προάγουν τον τρόπο που τα μέλη μας εργάζονται, ζουν και διασκεδάζουν. Το ALL εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο την κύρια προτεραιότητά μας να ανταμείβουμε την αφοσίωση των μελών με κορυφαίες συνεργασίες που θα εμπλουτίσουν τη ζωή τους με εμπειρίες και προνόμια. Αυτή η δέσμευση στην υπεροχή αντανακλάται στις διαρκώς αναβαθμισμένες παροχές που προσφέρουν τη δυνατότητα σε περισσότερα από 57 εκατομμύρια μέλη μας να χρησιμοποιήσουν τους πόντους τους, όχι μόνο για τη διαμονή τους αλλά και για να απολαύσουν περισσότερες μοναδικές εμπειρίες.