Το Επιμελητήριο Θεσπρωτίας ενημερώνει τις τουριστικές επιχειρήσεις πως λόγω του μεγάλου ενδιαφέροντος και του μεγάλου αριθμού εγγραφών ( μέχρι σήμερα έχουν εγγραφεί περισσότερες από 1100 επιχειρήσεις), παρατείνεται μέχρι την 10η Ιουλίου 2020, η ημερομηνία υποβολής αιτήσεων για την τηλεκπαίδευση τουριστικών επιχειρήσεων στο πλαίσιο της εφαρμογής των διατάξεων της  Κ.Υ.Α. 1881/19.5.2020 «Ειδικά πρωτόκολλα υγειονομικού περιεχομένου βάσει των οποίων λειτουργούν οι τουριστικές επιχειρήσεις στο πλαίσιο της λήψης μέτρων έναντι του κορωνοϊού COVID -19».

Η τηλεκπαίδευση παρέχεται δωρεάν μέσω πλατφόρμας από την Περιφέρεια Ηπείρου, η οποία συμμερίστηκε την ανάγκη να εξασφαλιστεί η προστασία των εργαζομένων στον κλάδο του τουρισμού, ως επίσης και των επισκεπτών της περιοχής μας.

Επισημαίνεται ότι η  παρακολούθηση εκπαιδευτικού προγράμματος για τα υγειονομικά πρωτόκολλα των τουριστικών καταλυμάτων είναι υποχρεωτική  και συνδέεται με τη νόμιμη και ασφαλή λειτουργία κάθε επιχείρησης.

Όλοι οι ενδιαφερόμενοι (Ξενοδοχεία, Τουριστικά Καταλύματα, Οργανωμένες Κατασκηνώσεις, Εστίαση, Μεταφορές) μπορούν να συμπληρώσουν την φόρμα εγγραφής σε αυτό το link: https://php.ampersand.edu.gr/api/registerFormCovid.php?t=2f22765d04931a078909145ca628d2264c852d7d 

Η εκπαίδευση διαρκεί 5 ώρες με ασύγχρονη και 2 ώρες με σύγχρονη τηλεκπαίδευση. H ασύγχρονη εκπαίδευση καθορίζεται στο χρόνο του εκπαιδευόμενου και είναι άμεσα διαθέσιμη. Η σύγχρονη εκπαίδευση παρακολουθείται μόνο μία φορά σε συγκεκριμένη ώρα για την οποία οι συμμετέχοντες θα ενημερώνονται  με email. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν για περισσότερες λεπτομέρειες να απευθύνονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση: epimorfosiphp@ampersand.edu.gr

Στο τέλος θα αποσταλεί ηλεκτρονικά στους συμμετέχοντες Βεβαίωση Παρακολούθησης.   Το link της πλατφόρμας είναι το εξής: https://php.ampersand.edu.gr 

Η εκπαίδευση περιλαμβάνει:

  • Πηγές και τρόπους μετάδοσης του ιού
  • Ανάπτυξη σχεδίου δράσης
  • Ανάπτυξη σχεδίου διαχείρισης ύποπτου κρούσματος
  • Διαδικασίες ενημέρωσης των αρμοδίων του καταλύματος και των ίδιων των πελατών
  • Μεθόδους και επικοινωνιακή προσέγγιση των επισκεπτών
  • Συμπεριφορά και ενέργειες σε περίπτωση ασθένειας από το προσωπικό
  • Μεθόδους και πρακτικές καθαρισμών και απολύμανσης των εντοπισμένων σημείων με βάση την επικινδυνότητα και την πιθανότητα μετάδοσης της ασθένειας
  • Τήρηση των βασικών μέτρων αποφυγής μετάδοσης του κορωνοϊού – COVID -19