Σύμφωνα με την έρευνα ικανοποίησης πελατών του τουριστικού γραφείου Jet2holidays

Φωτογραφία: Louisa Tsikouthe – Resort Manager Jet2Holidays for the region of Heraklion, Νίκος Βλασιάδης – General Manager Creta Maris Beach Resort, Tracey  Lea –  Jet2Holidays Island Manager, Μιχάλης Ρουσάκης – Assistant General Manager Creta Maris Beach Resort

 

Το βραβείο «Quality Award 2017» για το σύνολο των υπηρεσιών που προσφέρει απέσπασε, για 2η συνεχόμενη χρονιά, το Creta Maris Beach Resort καθώς κέρδισε τα καλύτερα σχόλια των Άγγλων επισκεπτών του, μέσω του τουριστικού γραφείου Jet2holidays.

Αυτή η σημαντική βράβευση βασίζεται στον εξαιρετικά υψηλό δείκτη ικανοποίησης των επισκεπτών του ξενοδοχείου, όπως αυτός καταγράφηκε στην έρευνα ικανοποίησης πελατών του τουριστικού γραφείου. Μάλιστα, αξίζει να αναφερθεί πως το Creta Maris βρέθηκε στην δεκάδα των πιο αγαπημένων ξενοδοχείων – συνεργατών του Jet2holidays, που συμμετείχαν στην έρευνα!

Το βραβείο παρέδωσε η Louisa Tsikouthe, Resort Manager του Jet2Holidays για το Ηράκλειο και η Tracy Lea, Island Manager – Crete του Jet2holidays στη διοίκηση του ξενοδοχείου την Τετάρτη 4 Ιουλίου. Οι εκπρόσωποι του γραφείου επισήμαναν τη σπουδαιότητα του βραβείου, δίνοντας θερμά συγχαρητήρια στο Νίκο Βλασιάδη, Διευθυντή του Creta Maris Beach Resort, και τον Μιχάλη Ρουσάκη Υποδιευθυντή του ξενοδοχείου, για την άριστη διοίκηση και τις έξοχες υπηρεσίες.