Είναι οι επισκέπτες πάντα ικανοποιημένοι με τα δωμάτια του ξενοδοχείου; Υπάρχει κάτι που θα ήθελαν διαφορετικό στο σχεδιασμό του δωματίου τους; Μπορούν, άραγε, οι interior designers να δημιουργήσουν πραγματικά μια “τέλεια κρεβατοκάμαρα” που κάνει όλους τους ταξιδιώτες ευτυχείς;

επισκέπτες

Πράγματι, οι άνθρωποι έχουν διαφορετικές ανάγκες. Επομένως, οι κορυφαίοι εμπειρογνώμονες προσπαθούν να απαντήσουν σε αυτή την ερώτηση εδώ και μήνες και τέλος, στην τελευταία έκδοση του Independent Hotel Show, παρουσίασαν την “Τέλεια όψη του ξενοδοχείου”. Δηλαδή, μια έκθεση σχετικά με τις βασικές τάσεις σχεδιασμού δωματίων.

Σε αυτήν την διαδικασία συμμετείχαν 2.000 άτομα μιλώντας και περιγράφοντας, τι χρειάζονται, τι λατρεύουν, τι μισούν, και τι θα άλλαζαν αν τους δινόταν η ευκαιρία στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου. Το αποτέλεσμα αυτής της μεγάλης περιέργειας για τη φιλοξενία είναι μια ψυχογραφία του σύγχρονου επισκέπτη του ξενοδοχείου, που λέει καλύτερα τι θέλουν οι ταξιδιώτες σήμερα. Αυτό είναι, επίσης, μια χρήσιμη αναφορά σχετικά με τις τάσεις της φιλοξενίας και έναν πόρο ενδιαφερόντων ιδεών για το interior design ενός υπνοδωματίου.

Πρώτη Προτεραιότητα: Το σπίτι μακριά από το σπίτι.

Η τάση: ζεστό και άνετο, μεγάλο και ευρύχωρο.

Σήμερα οι άνθρωποι θέλουν το ξενοδοχείο να είναι το σπίτι μακριά από το σπίτι τους. Η εικόνα και το συναίσθημα είναι πολύ πιο σημαντικά από το μέγεθος ενός δωματίου. Η τάση λοιπόν προστάζει ένα King ή Super King κρεβάτι, καθώς μόνο ένα μικρό 11% των επισκεπτών θέλει ένα κρεβάτι μεγέθους Queen ή μικρότερο. Και από την άλλη, τα λευκά κλινοσκεπάσματα είναι ένα σημαντικό στοιχείο, αφού το κρεβάτι πρέπει να φαίνεται άνετο και καθαρό. Επίσης, εξίσου σημαντική θέση φαίνεται να έχουν τα έργα τέχνης, αφού κερδίζουν τον επισκέπτη και τον κάνουν να νιώθουν πιο άνετα. Οι φλοράλ επιλογές αποδείχθηκαν τα λιγότερο δημοφιλή, ενώ κορυφαίες επιλογές ήταν το τοπίο ή οι αφηρημένοι πίνακες, η φωτογραφία, διαφορετικά καθόλου!

Όσον αφορά τα χρώματα και τις αποχρώσεις τις οποίες βλέπει κανείς μέσα στο δωμάτιο του ξενοδοχείου, η τάση δείχνει ότι το 62% των επισκεπτών προτιμούν μια γκρι ή λευκή παλέτα. Η εποχή που οι ουδέτερες αποχρώσεις χρησιμοποιούνταν μόνο στα θέρετρα ή στις εκδρομές γιόγκα έχουν περάσει πολύ καιρό. Οι γκρίζες και λευκές παλέτες, ειδικά όταν αναμειγνύονται με τη σωστή ποσότητα φυσικού ξύλου, δίνουν την καθαρή και ειρηνική αίσθηση που αποζητούν οι επισκέπτες. Δευτερεύουσες επιλογές αποτέλεσαν οι χαρούμενες μπλε, καταπραϋντικές πράσινες και ηλιόλουστες κίτρινες αποχρώσεις. Πιο χαμηλά στη λίστα ήταν το μοβ, το μαύρο, το ροζ και το κόκκινο.

Ακόμη, τα επιπλέον καθίσματα ήταν εκπληκτικά δημοφιλής επιλογή και θεωρείται πολύ πιο σημαντική από ένα γραφείο. Αυτό έχει πολύ νόημα, δεδομένου ότι οι δημόσιοι χώροι μετατρέπονται σε χώρους συνεργασίας. Η ντουλάπα, οι καθρέφτες και τα κομοδίνα ήταν ακόμα απαραίτητα, ενώ τα συρτάρια δεν θεωρούνταν τόσο απαραίτητα για ένα ξενοδοχειακό δωμάτιο.

Μια ακόμη τάση προστάζει την σωστή σχεδίαση του φωτισμού. Συγκεκριμένα, η πιο δημοφιλής επιλογή ήταν ο έξυπνος φωτισμός που δημιουργεί συναισθήματα. Από την άλλη πλευρά, οι σύγχρονες λάμπες γραφείου θεωρούνται κρύες και χωρίς ψυχή. Ωστόσο, οι Vintage επιλογές φαίνεται να είναι μια άλλη μεγάλη εναλλακτική λύση για να ζεστάνει τις καρδιές των επισκεπτών.

Άρθρο από το Online Magazine:

Hotel Design