5 τάσεις στη βιομηχανία γρήγορου φαγητού για το 2020
Ίσως είχατε την αίσθηση ότι η βιομηχανία γρήγορου φαγητού άλλαζε όταν η McDonald’s άρχισε να προσφέρει φέτες μήλου ή όταν η Wendy έγινε το μέρος για μια φρέσκια σαλάτα. Ανεξάρτητα από το πότε ήταν εκείνη η στιγμή, δεν υπήρξαν ποτέ περισσότερες ενδείξεις ότι η παραδοσιακή εμπειρία γρήγορου φαγητού άλλαξε εντελώς.
Σκεφτείτε το…
Το vegan burger του White Castle έχει χαρακτηριστεί ως ένα από τα καλύτερα burger γρήγορου φαγητού στην Αμερική και αυτό φωνάζει «επανάσταση». Από υγιεινές επιλογές έως παραδοσιακές, ρίξτε μια ματιά σε αυτές τις πέντε τάσεις που αναδεικνύουν τη βιομηχανία γρήγορου φαγητού.
- Υγιεινές Επιλογές
Από τις υγιεινές επιλογές της McDonald μέχρι το βόειο κρέας που τρέφεται με βιολογική τροφή, η παραγγελία ενός ημι-θρεπτικού γεύματος από ένα ταχυφαγείο δεν είναι κάτι καινούριο. Ωστόσο, αυτό που είναι αναζωογονητικό είναι η εστίαση στη διατροφή. Από χορτοφάγους έως vegan, paleo, keto και Whole30, τα franchise γρήγορου φαγητού αναπτύσσουν τα μενού τους για να καλύψουν όχι μόνο την ευαισθητοποιημένη για την υγεία ομάδα καταναλωτών- αλλά και εκείνες που ακολουθούν δίαιτες με συγκεκριμένους περιορισμούς.
- Αυτοματισμός
Οι εικόνες των ρομπότ που καταλαμβάνουν τα εστιατόρια φαίνονται λίγο δυστοπικές, αλλά η βιομηχανία γρήγορου φαγητού βιώνει ήδη αυτήν την αλλαγή. Από τα περίπτερα αυτό-εξυπηρέτησης έως τους σεφ ρομπότ, οι εργασίες που κάποτε απαιτούσαν ανθρώπινο χέρι εξαφανίζονται γρήγορα. Σε εστιατόρια όπως τα McDonald’s, KFC και Wendy’s, οι επισκέπτες μπορούν να φτάσουν σε μια οθόνη αντί για έναν υπάλληλο και να πληκτρολογήσουν την παραγγελία σας – μια τάση που έχει κανονικοποιηθεί τον περασμένο χρόνο.
- SERVICE πιο γρήγορο από ποτέ
Το μέλλον της βιομηχανίας καλωσορίζει την πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση, σύμφωνα με τη Μελέτη Απόδοσης Drive-Thru. Με τους πελάτες να παραλείπουν την αναμονή και να επιλέγουν την πιο βολική εμπειρία, τα franchise μένουν μόνο με μία επιλογή: επιτάχυνση ή απώλεια επιχειρήσεων. Ευτυχώς για τους λάτρεις του γρήγορου φαγητού, ο μέσος χρόνος αναμονής είναι μόνο δύο έως τέσσερα λεπτά.
Εκτός από την ταχύτερη υπηρεσία μετάβασης, θα αρχίσετε να παρατηρείτε περισσότερα εστιατόρια γρήγορου φαγητού που επιλέγουν υπηρεσία curbside, η οποία υποτίθεται ότι είναι ακόμη πιο γρήγορη από την οδήγηση. Οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν το πιάτο τους στην εφαρμογή για κινητά του εστιατορίου, να επιλέξουν ένα από τα καθορισμένα σημεία παραλαβής στο χώρο στάθμευσης και να περιμένουν (όχι για πολύ) για κάποιον να παραδώσει το φαγητό τους απευθείας στο παράθυρο του αυτοκινήτου τους.
- Περισσότερες επιλογές πρωινού
Σχεδόν κάθε εστιατόριο fast food προσφέρει πρωινό στο μενού του, είτε πρόκειται για περιορισμένο χρόνο το πρωί είτε όλη την ημέρα. Ωστόσο, αυτό δεν συνέβαινε πάντα στη βιομηχανία γρήγορου φαγητού. Μέχρι τα τελευταία χρόνια, πολλές από τις πιο δημοφιλείς αλυσίδες είχαν λίγες επιλογές πρωινού, αν όχι καθόλου. Ωστόσο, με την αύξηση της ζήτησης για σάντουιτς με αυγά, muffins και burritos για πρωινό, τα εστιατόρια αισθάνονται την πίεση να προσφέρουν ένα πλήρες μενού πρωινού για να ικανοποιήσουν κάθε επισκέπτη.
- Ανακύκλωση & συσκευασία
Εκτός από την αλλαγή όσων καταναλώνουμε, η βιομηχανία fast food δίνει μεγαλύτερη έμφαση στο περιβαλλοντικό της αποτύπωμα. Αντί να παράγουν μαζική συσκευασία πλαστικών, τα εστιατόρια μεταβαίνουν σε πιο φιλικά προς το περιβάλλον υλικά όπως το χαρτί, καθώς ξεκινούν και να κάνουν την ανακύκλωση απορριμμάτων υλικών υψηλότερη προτεραιότητα. Μερικές αξιοσημείωτες αλλαγές στη βιομηχανία γρήγορου φαγητού περιλαμβάνουν την εξάλειψη των πλαστικών καλαμακιών, την απαλλαγή από τα φελιζόλ συσκευασίας και την ανακύκλωση συσκευασιών τροφίμων και άλλων υλικών.