Οι καταναλωτές, όλο και περισσότερο φορούν το ροζ χρώμα, τρώνε ροζ φαγητά, πίνουν ροζ ποτά.

Αυτοί οι καταναλωτές αποκαλούνται Millenial Pink, αλλά δεν είναι μόνο γυναίκες, ούτε και αποκλειστικά Millenials. Οι σύγχρονοι καταναλωτές αγαπούν κάθε τομέα της οικονομίας, από τα ρούχα μέχρι το φαγητό, και σε όλα επιλέγουν το ροζ χρώμα… Ακόμα και στο κρασί.

Όλοι οι Millenials μοιράζονται ένα χρώμα και αυτό είναι το ροζ. Μια τάση που η βιομηχανία της εστίασης και της παραγωγής ποτών και τροφίμων παρακολουθεί, και κατά κάποιον τρόπο συμβάλλει στην διαιώνισή της παγκοσμίως. Έτσι, το Rosé κρασί αποτελεί πλέον μια από τις κυριότερες τάσεις για το 2018 και τη βιομηχανία της εστίασης.

Συγκεκριμένα, αναμένεται μέχρι το 2021 η αγορά του ροζέ κρασιού να αυξηθεί κατά 135 εκατομμύρια λίτρα, από τα 2,2 δισεκατομμύρια λίτρα που πωλήθηκαν τις προηγούμενες χρονιές. Ενώ οι τάσεις δείχνουν ότι οι καταναλωτές δεν αρκούνται μόνο στο κρασί, αλλά επιλέγουν και τον ροζέ μηλίτη, ένα από τα πολύ δημοφιλή ποτά της αγοράς.  Η παραγωγή, μάλιστα, μηλίτη εκτιμά αύξηση των πωλήσεών της μέχρι το 2021, η οποία θα υπερβαίνει τα 100 εκατομμύρια λίτρα.

Στο ίδιο μήκος κύματος φαίνεται να κινείται και το ροζέ τζιν, με τη βιομηχανία να επικεντρώνεται περισσότερο από ποτέ σε περισσότερες αποχρώσεις του ροζ, και σε περισσότερα αρώματα.

Δείτε και άλλες «ροζ» τάσεις:

Ροζ μαρούλι: η νέα τάση που κατακλύζει τα social media!

Μετά τη σοκολάτα γάλακτος, τη μαύρη και τη λευκή, ήρθε και … η ροζ!