Αν και δεν αναμένονται σημαντικές αλλαγές στον κλάδο όταν πρόκειται για την αγορά γενικά, πρέπει να δημιουργήσετε την καλύτερη δυνατή θέση για τον εαυτό σας για να μείνετε μπροστά από τον ανταγωνισμό.

Με πολλές εγκαταστάσεις να κλείνουν, είναι σημαντικό να διαφοροποιηθείτε και να αποκτήσετε αυτό το επιπλέον μερίδιο αγοράς. Πώς θα το κάνετε αυτό; Υιοθετώντας τις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της αγοράς και προσαρμόζοντας ανάλογα την επιχείρησή σας.

Τα κύρια πρότυπα που μπορούμε να δούμε περιλαμβάνουν μια κίνηση προς τη βιωσιμότητα και μια γενική συνειδητοποίηση της υγείας και της ευημερίας σε ολόκληρο τον κλάδο.

Αναμένουμε επίσης μια αυξανόμενη εξάρτηση από την τεχνολογία, τη συλλογή δεδομένων και την ανάλυση προκειμένου να λάβουμε καλύτερες αποφάσεις και να επιτύχουμε υψηλότερη λειτουργική αποδοτικότητα.

  1. Υψηλότερη ζήτηση για premium mixers

Ακριβώς όπως οι λάτρεις του καφέ είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν διπλάσια ή περισσότερα για έναν specialty καφέ, τα premium mixers με μηδενικές θερμίδες κερδίζουν έδαφος στη βιομηχανία των μπαρ.

Τα υψηλής ποιότητας συστατικά εκτιμώνται από την αγορά και έτσι μπορείτε να τα εκμεταλλευτείτε. Επομένως, εάν δεν το έχετε κάνει ήδη, εφοδιαστείτε με πιο ακριβά υλικά και ενημερώστε τις συνταγές σας για να βελτιώσετε την κατώτατη γραμμή εσόδων σας.

  1. Εστίαση στη βιωσιμότητα

Σύμφωνα με το Diageo, σχεδόν οι μισοί καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν ένα έξτρα ποσό της τάξεως του 10% για προϊόντα που παράγονται και πωλούνται με βιώσιμο τρόπο.

Πολλά μπαρ αναζητούν τώρα υπεύθυνους για το περιβάλλον προμηθευτές και κατασκευαστές εξοπλισμού ως τρόπο συμμόρφωσης με τους κανονισμούς, ικανοποίηση της ζήτησης της αγοράς και συμβολή στην οικοδόμηση ενός πιο βιώσιμου μέλλοντος.

Επομένως, εάν θέλετε να αποκομίσετε τα οφέλη αυτής της τάσης, σκεφτείτε τους διαφορετικούς τρόπους βελτιστοποίησης της αλυσίδας εφοδιασμού σας σύμφωνα με την παγκόσμια κατεύθυνση προς την αειφορία.

  1. Επιστροφή για τα κλασικά κοκτέιλ

Το DrinkUp London, διοργανωτές της εβδομάδας κοκτέιλ του Λονδίνου, προβλέπει την αναβίωση των κλασικών κοκτέιλ. Αυτό έρχεται σε βάρος των πιο περίπλοκων και χρονοβόρων επιλογών που επιβραδύνουν την υπηρεσία και απαιτούν περισσότερη εξειδίκευση.

Έτσι, εκτός εάν ειδικεύεστε στα κοκτέιλ, σκεφτείτε να μειώσετε την επιλογή σας και να εστιάσετε σε κλασικά όπως το Mojitos και το Old Fashioned. Αυτό θα απαιτήσει λιγότερους πόρους για την εκπαίδευση των μπάρμαν και θα επιταχύνει την υπηρεσία, οπότε είναι μια win-win πρακτική τόσο για τους πελάτες όσο και τις λειτουργίες σας.

  1. Τα data και η τεχνολογία θα παίξουν ακόμη μεγαλύτερο ρόλο

Τέλος, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η τεχνολογία διαδραματίζει πλέον κρίσιμο ρόλο στην εκτέλεση μιας επιτυχημένης επιχείρησης.

Αναμένουμε ότι αυτή η τάση θα αναπτυχθεί και θα περάσει συγκεκριμένα σε καλύτερη συλλογή και ανάλυση δεδομένων. Είναι υπέροχο να γνωρίζετε τους καλύτερους πωλητές σας, τα πιο επικερδή ποτά και άλλες πληροφορίες αγοράς, ώστε να μπορείτε να λαμβάνετε καλύτερες αποφάσεις στο μέλλον.

Λογισμικό όπως το Glimpse σας επιτρέπει επίσης να παρακολουθείτε τα ποσοστά συμμόρφωσης στη γραμμή σας, βοηθώντας σας να εντοπίσετε ασυνέπειες, απώλεια εσόδων και τομείς όπου πρέπει να εφαρμοστούν καλύτερες επιχειρησιακές πολιτικές.

Πηγή: www.glimpsecorp.com