Ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα εστιατόριο σε μια κοινότητα που είναι γνωστή για την αγάπη για το φαγητό και την συνήθεια να απολαμβάνει φαγητό έξω σε εστιατόριο. Ακούγεται τέλειο, σωστά;

Ωστόσο, η ζήτηση αυτή μπορεί να έρθει μαζί με το δικό της πρόβλημα: συχνά οι πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές έχουν επίσης μεγάλο αριθμό εστιατορίων.

Όταν, λοιπόν, οι πολίτες που λατρεύουν τις λιχουδιές έχουν δεκάδες και δεκάδες επιλογές εστιατορίων, για να διαλέξουν, η κατάσταση γίνεται πολύ πιο δύσκολη. Είναι δύσκολο, λοιπόν, να προσελκύσεις εσύ και το εστιατόριο σου τους ανθρώπους να δοκιμάσουν το φαγητό, που προσφέρεις, ανάμεσα στις τόσες επιλογές.

Το καλό μενού, η σωστή και φιλική εξυπηρέτηση είναι μεν σημαντικά αλλά δεν είναι αρκετά. Αν προσπαθείτε να χτίσετε μια φήμη και να αποκτήσετε πιστό κοινό, χρειάζεται να ξεχωρίσετε μέσα στο πλήθος των ανταγωνιστών. Για να μπορέσετε, λοιπόν, να ξεχωρίσετε θα πρέπει αρχικά να θέσετε τα παρακάτω ερωτήματα, σύμφωνα με το rewardsnetwork.com.

Ποια είναι η επωνυμία σας και η ταυτότητά της;

Σημασία έχει το εστιατόριο σας να ξεχωρίζει και να απευθύνεται σε μια συγκεκριμένη αγορά. Η αυτοπεποίθηση του να κάνεις ένα συγκεκριμένο είδος φαγητού, και φυσικά με τον πλέον τέλειο τρόπο, είναι το κλειδί της επιτυχίας.

Πρέπει να απλοποιήσετε το μενού σας;

Εάν έχετε αρκετές δεκάδες αντικείμενα στο κύριο μενού και είναι όλα από διαφορετικές κουζίνες ή στυλ μαγειρικής, το εστιατόριο θα προκαλεί μια πολύ μπερδεμένη εντύπωση στους πελάτες. Ένα παραφουσκωμένο μενού όχι μόνο καθιστά δύσκολο για τους πελάτες, να αποφασίσουν τι να παραγγείλουν , αλλά ταυτόχρονα τους δυσκολεύει να καταλάβουν και τι προσφέρετε γενικά σαν εστιατόριο.

Ποια είναι η ιδιαιτερότητα του εστιατορίου σας;

Θα πρέπει να συνειδητοποιήσετε ποια προϊόντα από το μενού σας είναι τα πιο εξεζητημένα και διαφορετικά, και στη συνέχεια να προωθήσετε αυτά τα πιάτα, που σας διαφοροποιούν. Με λίγα λόγια, ψάχνετε για το πιάτο – υπογραφή της επιχείρησης σας.

Πώς μπορεί μια μικρή επιχείρηση να μετατραπεί σε μεγάλη δύναμη;

Είναι εύκολο για μικρές επιχειρήσεις και εστιατόρια να θεωρήσουν ότι βρίσκονται σε μειονεκτική θέση, συγκριτικά με τα franchise και τα μεγάλα εστιατόρια. Τα καλύτερα μικρά εστιατόρια ξέρουν ποιοι είναι και γνωρίζουν τι ακριβώς προσφέρουν και πώς. Αυτό πηγαίνει πίσω στην κατανόηση της ταυτότητας του εστιατορίου σας. Αγκαλιάστε, λοιπόν, το είδος του εστιατορίου σας, αποδεχθείτε το και προχωρήστε.

Άρθρο από το Online Magazine:

CABARE