Περισσότερα εστιατόρια θα διαφοροποιήσουν τις ροές εσόδων
Η βιομηχανία εστιατορίων είναι απίστευτα ευπροσάρμοστη. Κάθε χρόνο, οι εστιάτορες συνεχίζουν να βρίσκουν καινοτόμους τρόπους για τη βελτίωση των εμπειριών για τους πελάτες τους, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι επανεξετάζουν τις υπηρεσίες τους.
Για πολλά εστιατόρια, μια σημαντική στρατηγική επιβίωσης θα είναι η διαφοροποίηση των ροών εσόδων με την περιστροφή από τις κύριες προσφορές τους και τη διακλάδωση σε άλλα κατακόρυφα, όπως το λιανικό εμπόριο.
Τα καλά νέα είναι ότι οι καταναλωτές είναι δεκτικοί σε αυτά τα πειράματα. Περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές, το 59% στην πραγματικότητα, δηλώνουν ότι είναι πολύ πιθανό ή κάπως πιθανό να αγοράσουν είδη από εστιατόρια ή καταστήματα λιανικής που δεν αποτελούν μέρος των βασικών προσφορών τους.
Ακόμη και οι εστιάτορες που δεν είναι έτοιμοι να κάνουν το άλμα σε νέες κατακόρυφες μεταβολές εξακολουθούν να αλλάζουν την ταυτότητά τους, ξεκινώντας από τα μενού τους. Σχεδόν όλοι οι εστιάτορες, περίπου το 92%, λένε ότι είναι πιθανό να κάνουν αλλαγές στο μενού, με το 48% να σχεδιάζει να μειώσει τα προϊόντα ή να αλλάξει εντελώς τα μενού τους το 2021. Και πάλι, οι καταναλωτές λένε να το ενεργοποιήσουν. Στην πραγματικότητα, το 41% εξέφρασε την προθυμία του να δοκιμάσει νέες προσφορές μενού.
Με τους πελάτες ανοιχτούς σε αυτά τα πειράματα ταυτότητας, τότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην αρωματίσετε τα πράγματα, ειδικά αν μπορεί να μεταφραστεί σε περισσότερα έσοδα για την επιχείρησή σας.
Ενίσχυση εμπειριών για την οικοδόμηση της πίστης των πελατών
Τα εστιατόρια έρχονται με δημιουργικούς τρόπους για να ενισχύσουν την αφοσίωση των πελατών. Περίπου το 90% των εστιατορίων σχεδιάζουν να εφαρμόσουν πρωτοβουλίες αφοσίωσης πελατών για την αύξηση της διατήρησης πελατών.
Ένας τρόπος με τον οποίο οι επιχειρήσεις το κάνουν αυτό είναι να επαναπροσδιορίσουν τις υπάρχουσες έννοιες. Για παράδειγμα, οι υπηρεσίες οδήγησης δεν είναι καθόλου νέες έννοιες στη βιομηχανία γρήγορου φαγητού, αλλά έχουν γίνει πιο δημοφιλείς μετά την πανδημία.
52% των εστιατορίων ανέφεραν ότι σχεδιάζουν να προσφέρουν υπηρεσία μετάδοσης κίνησης για φαγητό σε πακέτο το 2021, αλλά η έκκληση έγκειται στο πώς σκοπεύουν να παραδώσουν αυτές τις υπηρεσίες. Σχεδόν οι μισοί εστιάτορες (48%) σχεδιάζουν να προσφέρουν το κλασικό μοντέλο φαγητού τύπου 1950, στο οποίο οι πελάτες παρκάρουν για φαγητό στο αυτοκίνητό τους, ενώ άλλοι εξετάζουν υβριδικά μοντέλα.
Εκτός από τις επαναλαμβανόμενες ιδέες, το 41% των εστιατορίων διερευνά επίσης πρωτοβουλίες ειδικών εκδηλώσεων για την αύξηση της αφοσίωσης των πελατών. Ορισμένες από αυτές τις πρωτοβουλίες περιλαμβάνουν εξατομικευμένες εμπειρίες φαγητού για μεγάλες γιορτές, διαδικτυακά μαθήματα μαγειρικής και εικονικές γευσιγνωσίες ή εκδηλώσεις φαγητού.
Για να αξιοποιήσουν στο έπακρο αυτές τις πρωτοβουλίες, τα εστιατόρια επικεντρώνονται επίσης στην επιβράβευση της πίστης. Τα καλά σχεδιασμένα προγράμματα αφοσίωσης μπορούν να παρέχουν βαθιά εικόνα για τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των πελατών, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το 42% των εστιατορίων σχεδιάζει να προσφέρει νέα ή διευρυμένα προγράμματα αφοσίωσης.
Παρέχοντας δημιουργικά ανανεωμένες υπηρεσίες και επενδύοντας σε νέες πρωτοβουλίες, τα εστιατόρια μπορούν να παρέχουν εξαιρετικές εμπειρίες πελατών είτε οι πελάτες τρώνε είτε κάνουν φαγητό, βοηθώντας στην ενίσχυση της διατήρησης και των πωλήσεων των πελατών.
Πηγή: squareup.com