Οι Κινέζοι λατρεύουν τις περιπέτειες, την τεχνολογία και τα κινητά τους. Όπως όλα δείχνουν, όμως, λατρεύουν και τα ταξίδια. Η κινέζικη αγορά, για τις τουριστικές επιχειρήσεις και τα ταξιδιωτικά γραφεία, είναι η μεγαλύτερη και πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη της δεκαετίας. Ειδικά στην Ελλάδα φαίνεται να έχουν αδυναμία και την επισκέπτονται άσχετα από την εποχή και τον καιρό.

Πώς μπορείτε, λοιπόν, να προσελκύσετε και να πείσετε τους Κινέζους τουρίστες να εμπιστευτούν την δική σας επιχείρηση για το ταξίδι τους; Σύμφωνα με την έρευνα της TrekkSoft, υπάρχουν  ορισμένα βήματα – κλειδιά για να κάνετε στροφή στην κινέζικη αγορά.

social-media-china

Έτσι, λοιπόν…

1. Φροντίστε να έχετε ένα καλοφτιαγμένο site, online πρόγραμμα κρατήσεων και συστήματα (ιστοσελίδες, εφαρμογές) εύκολα προσαρμόσιμα για κινητές συσκευές, καθώς το πιο πιθανό είναι να κάνουν τις κρατήσεις τους μέσω του smartphone τους.

2. Ξεχάστε τα social media, που χρησιμοποιούμε στην Ελλάδα, και φτιάξτε προφίλ στα δημοφιλή σε αυτούς Weibο, QZone και Kaixi n00, ώστε να μάθουν την επιχείρησή σας. Φυσικά, μην ξεχνάτε να ανεβάζετε και ωραίες εικόνες.

3. Βρείτε υπαλλήλους, που να γνωρίζουν Κινέζικα, έστω κι αν τους χρειαστείτε μόνο για μερικές εβδομάδες.

4. Προσφέρετε την ιστοσελίδα σας μεταφρασμένη πλήρως στη μανδαρίνικη γλώσσα ή έστω κάποια κείμενα παρουσίασης, έτσι ώστε να μπορούν να τα διαβάσουν με ευκολία, και επίσης παρουσιάστε την σελίδα σας στις κινέζικες μηχανές αναζήτησης αντίστοιχες με τη Google, όπως το Baidu.

5. Mην επενδύετε μόνο σε μεγάλα γκρουπ, αλλά και σε άτομα που ταξιδεύουν σε μικρά γκρουπάκια, ή ακόμα και μόνοι, και θέλουν να ζήσουν μία ιδιαίτερη εμπειρία.

6. Στοχεύστε στους Κινέζους Millenials. Είναι οι πιο απαιτητικοί ταξιδευτές αυτής της κατηγορίας, αλλά είναι διατεθειμένοι να αφιερώσουν πολύ χρόνο και χρήμα για μία ολοκληρωμένη εμπειρία στα ταξίδια τους. (Δείτε εδώ: Millennials: Οι νέοι τουρίστες και πώς να τους προσεγγίσετε!).

7. Η φήμη περνά από στόμα σε στόμα. Γι’ αυτό προσπαθήστε να ικανοποιήσετε τους Κινέζους πελάτες, που εξυπηρετείτε, και ζητήστε τους να αφήσουν μία καλή Online κριτική και να σας συστήσουν σε φίλους και συγγενείς, που θέλουν να επισκεφτούν την Ελλάδα.

8. Go big. Οι Κινέζοι τουρίστες ενδιαφέρονται για διάσημα εστιατόρια, ακριβά ποτά και γενικά πολυτελείς εμπειρίες με prestige. Μην περιοριστείτε, λοιπόν, στις προτάσεις σας, καθώς μπορεί να εκπλαγείτε με το πόσο μεγάλο είναι το χρηματικό ποσό, που θέλουν να ξοδέψουν.

9. Κανονίστε μία μέρα για ψώνια. Οι Κινέζοι τουρίστες θέλουν να ψωνίζουν, όταν επισκέπτονται ευρωπαϊκές χώρες, καθώς οι ευρωπαϊκές φίρμες ρούχων, παπουτσιών και αξεσουάρ είναι 30% έως και 40% ακριβότερες στις δικές τους αγορές.

10. Εξοικειωθείτε με τα ταξιδιωτικά sites, που χρησιμοποιούν. Τα πιο γνωστά είναι τα Ctrip, Qunar και eLong. Καταχωρήστε την επιχείρησή σας σε αυτά, δημιουργήστε πακέτα και κάντε προσφορές για όσους κάνουν από νωρίς τις κρατήσεις τους, μιας και οι Κινέζοι τουρίστες έχουν την τάση να οργανώνουν τα ταξίδια τους πολλούς μήνες νωρίτερα.

Διαβάστε όλη την έρευνα εδώ