5 τάσεις στα ξενοδοχεία – Πώς μπορούν να τις αξιοποιήσουν τα τουριστικά γραφεία


Ο Harvey Chipkin στο travelmarketreport.com παρουσιάζει τις 5 ξενοδοχειακές τάσεις -που ανέδειξε το διεθνές συνέδριο NYU Επενδύσεων στην Ξενοδοχειακή Βιομηχανία, στη Νέα Υόρκη- τις οποίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν προς όφελός τους τα τουριστικά γραφεία.

1. Τα brand συνεχίζουν να έρχονται

Τα ξενοδοχειακά brand αυξάνονται συνεχώς, με στόχο την ικανοποίηση των αναγκών συγκεκριμένης μερίδας ταξιδιωτών.

2. Τα soft brands θα αποκτήσουν ακόμα μεγαλύτερη διάσταση

Κάθε μεγάλη ξενοδοχειακή αλυσίδα θα λειτουργεί τώρα το δικό της “soft brand”, μια συλλογή δηλαδή ανεξάρτητων ξενοδοχείων, που θα βρίσκονται στις μηχανές κρατήσεων και θα προσφέρουν τα προγράμματα πιστότητας των μεγάλων ξενοδοχειακών brand.

3. H διαμονή θα γίνει πιο εξατομικευμένη

Φιλοξενία σημαίνει την καλή υποδοχή κάθε επισκέπτη, από κάθε ξενοδοχείο, σε κάθε ταξιδιωτική αγορά.

4. Η τεχνολογία θα αναβαθμίσει την εμπειρία επισκέπτη

Η πόρτα του δωματίου μπορεί να ανοίγει με το κινητό τηλέφωνο χωρίς να περάσει ο πελάτης από τη ρεσεψιόν, το room service θα περιμένει στο δωμάτιο τον επισκέπτη. και τα γεύματα θα «κλείνονται» από το κινητό τηλέφωνο χωρίς οι επισκέπτες να χρειάζεται να περιμένουν τον σερβιτόρο για την παραγγελία.

5. H ξενοδοχειακή βιομηχανία πρέπει να πολιτικοποιηθεί περισσότερο, καθώς δέχεται πυρά από πολλά μέτωπα

Τα ξενοδοχεία επιδιώκουν να δείξουν ότι πλατφόρμες -όπως η Airbnb- έχουν άδικο πλεονέκτημα σε σχέση με τα ξενοδοχεία, καθώς δεν ακολουθούν τους ίδιους κανονισμούς.

Πώς οι ταξιδιωτικοί πράκτορες μπορούν να εκμεταλλευτούν τις παραπάνω τάσεις;

  • Με τα brands και τα soft brands να αυξάνονται συνεχώς, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες πρέπει να βοηθήσουν τους ταξιδιώτες να κάνουν την ιδανική επιλογή.
  • Καθώς τα ξενοδοχεία έχουν απέναντί τους την airbnb και τους online travel agents, πρέπει να συνάψουν μακρόχρονες συνεργασίες με ταξιδιωτικούς πράκτορες. Αντίστοιχα, και οι πράκτορες πρέπει να αποκτήσουν καλύτερες σχέσεις με τα ξενοδοχεία, για να βελτιώσουν την εμπειρία διαμονής των πελάτων τους.
  • Τα ξενοδοχεία πρέπει να κατανοήσουν την ιδέα της εμπειρίας πελάτη, ως εμπειρία προορισμού, και όχι ως μία απλή κράτηση δωματίου.
  • Οι τουριστικοί πράκτορες μπορούν να εξατομικεύσουν την εμπειρία του πελάτη στα ξενοδοχεία και μία 30λεπτη συζήτηση είναι ο ιδανικός τρόπος, για να αποφασιστεί ποιο ξενοδοχείο ταιριάζει καλύτερα στις προτιμήσεις του πελάτη.
  • Οι πράκτορες μπορούν να συνεργαστούν με τα ξενοδοχεία σε θέματα -που επηρεάζουν και τους δύο-, όπως οι διάφορες κυβερνητικές πολιτικές και οι online travel agents.

Σχετικά Άρθρα