Με αφορμή το «Hospitality Industry Technology Exposition and Conference» στο Τορόντο, ο Matthew Stephens στο ehotelier.com αναφέρει τις τοπ 4 τεχνολογικές τάσεις στη ξενοδοχειακή βιομηχανία.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, αυτές οι 4 τάσεις είναι:

1. Συστήματα εξυπηρέτησης πελατών

Η εξυπηρέτηση πελατών -όπως την ξέραμε- αλλάζει. Μέσω εφαρμογών, μπορεί ο επισκέπτης να κάνει μόνος του τσεκ ιν και τσεκ άουτ. Επίσης, μπορεί να απαντήσει σε έρευνες επισκεπών του ξενοδοχείου, να παραγγείλει υπηρεσίες, να στείλει μήνυμα στη ρεσεψιόν, να κανονίσει για την καθαριότητα του δωματίου του και να κάνει κρατήσεις.

Οφέλη για τον πελάτη: Eλευθερία επιλογής για self-service

Οφέλη για τον ξενοδόχο: To self-service μπορεί να μειώσει το φόρτο εργασίας στις περιόδους αιχμής

2. Εξωτερική Τεχνολογία – Cloud

Με τη χρήση του cloud -εξωτερική ή φιλοξενούμενη τεχνολογία, ή αλλιώς XaaS- ο ξενοδόχος επωφελείται, καθώς μπορεί πλέον να δώσει έμφαση στα δυνατά του σημεία, όπως είναι η διαχείριση του ξενοδοχείου του, και να αφήσει σε ειδικά προγράμματα αυτό που δεν γνωρίζει τοσο καλά, δηλαδή τη διαχείριση της τεχνολογίας. Ο πάροχος SaaS θα αναλάβει -όχι απλώς τις υποδομές και την εφαρμογή- αλλά και τις αναβαθμίσεις, τη συντήρηση, την υποστήριξη και την ενσωμάτωση σε τρίτες εφαρμογές.

Οφέλη για τον ξενοδόχο:

  • Σταθερότητα, αξιοπιστία, συντήρηση και υποστήριξη
  • Mειωμένος χρόνος για νέες λειτουργίες
  • Mεγαλύτερη πρόσβαση στις πληροφορίες ξενοδοχείου και ομίλου
  • Μειωμένο κόστος IT

3. Ενσωμάτωση των εφαρμογών

Στόχος πλέον είναι η κάθε νέα εφαρμογή να μπορεί να ενσωματωθεί με όλες τις υπόλοιπες, ώστε να μπορεί ο ξενοδόχος να επιλέξει το καταλληλότερο σύστημα λογιστικής, διαχείρισης εσόδων και μηνυμάτων, και να αλλάζει γενικότερα εφαρμογές, όποτε το επιθυμεί, ανάλογα με τις ανάγκες του.

Οφέλη για τον ξενοδόχο:

  • Ο ξενοδόχος μπορεί να επιλέξει την καλύτερη εφαρμογή, που ταιριάζει στις απαιτήσεις της επιχείρησής του
  • Ο ανταγωνισμός μεταξύ παρόχων έχει ως αποτέλεσμα καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες, σε μειωμένες τιμές

Οφέλη για τον επισκέπτη:

  • Καλύτερες και πιο λειτουργικές εφαρμογές, που παρέχουν καλύτερη λειτουργικότητα στον πελάτη
  • Βελτιωμένες εφαρμογές, που επιτρέπουν στον ξενοδόχο να παρέχει βελτιωμένες υπηρεσίες

4. Μεγαλύτερη ευχρηστία

Οι εφαρμογές αναπτύσσονται έτσι, ώστε να δίνουν τη δυνατότητα στον επαγγελματία, που τις χειρίζεται, να είναι αποτελεσματικός με ελάχιστη εκπαίδευση.

Οφέλη για τον ξενοδόχο:

  • Μειωμένος χρόνος εκπαίδευσης
  • Μειωμένο κόστος εκπαίδευσης