Καθώς τα social media παίζουν σημαντικό ρόλο στην εικόνα μιας επιχείρησης και αποτελούν ένα καλό μέσο για τη μέτρηση της δημοφιλίας της, είναι πολύ σημαντικό να ξέρει κανείς πού αξίζει να δώσει την προσοχή του, ποιές μετρήσεις, δηλαδή, οδηγούν σε πωλήσεις. Τα περισσότερα ξενοδοχεία, πλέον έχουν μία σελίδα στο Facebook, όμως τι πρέπει να προσέχουν οι διαχειριστές μίας τέτοιας σελίδας;

Η Arielle Sanchez, Digital Media Manager στην εταιρία E-Marketing Associates, αποκαλύπτει σε άρθρο της στο ehotelier σε ποιες μετρήσεις θα πρέπει να δώσει ιδιαίτερη προσοχή ο διαχειριστής μιας σελίδας ξενοδοχείου στο facebook.

Engagement
Η συμμετοχή του κοινού περιλαμβάνει τα “μου αρέσει”, τα σχόλια και τις κοινοποιήσεις. Εάν θα έπρεπε να διαλέξει κανείς κάποιο από αυτά, τότε οι κοινοποιήσεις θα ήταν οι πιο σημαντικές, καθώς δείχνουν ότι το κοινό πραγματικά υποστηρίζει το περιεχόμενο της σελίδας και για αυτό και το προωθεί στους φίλους του.

Post reach
Αν και τα κλικ έχουν μεγαλύτερη σημασία, είναι σημαντικό να κοιτάτε σε πόσους χρήστες εμφανίστηκε η δημοσίευση και, ανάλογα με αυτά τα δεδομένα, να φροντίσετε να ανεβάζετε δημοσιεύσεις ημέρες και ώρες με υψηλά ποσοστά κίνησης.

Clicks
Τα κλικ στη δημοσίευση, όχι απλά ανεβάζουν την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας, αλλά δείχνουν και ότι οι χρήστες σας ενδιαφέρονται πραγματικά για τις δημοσιεύσεις της σελίδας και θέλουν να μάθουν περισσότερα.

Book now
Η Facebook δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να μεταβούν κατευθείαν στο σύστημα κρατήσεων, πατώντας το κουμπί “κάντε κράτηση τώρα”, γεγονός που -αφενός- μπορεί να οδηγήσει στην αύξηση των πωλήσεων (λόγω της ευκολίας της ενέργειας), και που -αφετέρου- μπορεί να δώσει τη δυνατότητα στους ξενοδόχους να γνωρίζουν ακριβώς πόσοι ακόλουθοι της σελίδας έκαναν κράτηση. Καθώς πρόκειται για μία εβδομαδιαία μέτρηση και δεν υπάρχει δυνατότητα ενημέρωσης για προηγούμενες εβδομάδες, είναι καλύτερα οι ξενοδόχοι να κρατάνε κάποιο αρχείο με τον αριθμό των χρηστών, που κάθε βδομάδα πατάνε το κουμπί της κράτησης, για να έχουν και μία γενικότερη εικόνα.

Η ουσία είναι, λοιπόν, ότι όσον αφορά στις δημοσιεύσεις στο Facebook, στόχος είναι να τις δουν, να συμμετάσχουν και να “κλικάρουν” όσο το δυνατόν περισσότεροι!