Η Airbnb έχει 2,3 εκατ. καταλύματα στο δυναμικό της
Η Jessica Haywood στο hotelnewsnow.com αποκαλύπτει τι παρουσιάστηκε στο 2016 Hotel Data Conference σχετικά με την Airbnb:
Μέγεθος
Η Airbnb διαθέτει 2,3 εκατ. καταλύματα παγκοσμίως, δηλαδή τα διπλά απ’όσα διαθέτει η Marriott International και η Starwood Hotels & Resorts μαζί. Ωστόσο, πολλά από αυτά τα καταλύματα μπορεί να περιλαμβάνουν πολλές μονάδες, που δεν είναι πάντα διαθέσιμες για κράτηση ή δε μπορούν να παραλληλιστούν με ξενοδοχεία, και ως εκ τούτου το δυναμικό της Airbnb, που είναι συγκρίσιμο με τα ξενοδοχεία, είναι πολύ μικρότερο. Για παράδειγμα, στην περίπτωση των 7 κύριων αγορών στις ΗΠΑ (Boston, Los Angeles, Miami, New Orleans, San Francisco, Seattle και Washington DC) τα πραγματικά διαθέσιμα καταλύματα είναι 981.000, έναντι 1,1 εκατ. δωμάτια στους 2 ξενοδοχειακούς ομίλους.
Εποχικότητα
Η Airbnb και τα ξενοδοχεία παρουσιάζουν παρόμοια εποχικότητα. Η Airbnb παρουσιάζει εντονότερη εποχικότητα με μεγαλύτερη πληρότητα το καλοκαίρι, καθώς πρόκειται για καταλύματα, που προτιμώνται από ταξιδιώτες αναψυχής, ενώ τα ξενοδοχεία έχουν ζήτηση όλο τον χρόνο. Οι αγορές, που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη ζήτηση σε Airbnb καταλύματα, παρουσιάζουν και τη μεγαλύτερη ζήτηση σε ξενοδοχεία.
Τιμές
Τα ξενοδοχεία είχαν υψηλότερες τιμές σε όλες τις κύριες αγορές των ΗΠΑ, με εξαίρεση τη Νέα Ορλεάνη. Κατά μέσο όρο, χρέωναν 43 $ περισσότερο από τα καταλύματα της Airbnb. Η ξενοδοχειακή ανάπτυξη ήταν υψηλότερη, από την ανάπτυξη της Airbnb, σε όλες τις αγορές των ΗΠΑ, και μάλιστα σε 5 από αυτές, η Airbnb παρουσίασε μείωση.
Οι ξενοδοχειακές διανυκτερεύσεις σε υψηλές περιόδους ζήτησης (με πληρότητα τουλάχιστον 95%), κατά τις οποίες οι ξενοδόχοι μεγιστοποιούν τα έσοδά τους, δεν επηρεάστηκαν σημαντικά από την υπερπροσφορά σπιτιών της Airbnb, στις 7 αγορές των ΗΠΑ.