της Εύας Οικονομάκη, enikonomia.gr*

Στις απευθείας κρατήσεις μέσω διαδικτύου στρέφονται ολοένα και περισσότεροι επισκέπτες στα ελληνικά ξενοδοχεία, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που δημοσιοποίησαν οι εταιρείες Axia Hospitality και Nelio.

Σύμφωνα με τα στοιχεία -τα οποία προέρχονται από δεδομένα σε περίπου 260 ξενοδοχεία που είναι πελάτες των δύο εταιρειών και αφορούν το οκτάμηνο Ιανουαρίου – Αυγούστου 2017-, οι τουρίστες προτιμούν να κάνουν τις κρατήσεις τους μέσω των ιστοσελίδων των ξενοδοχείων, ενώ προκύπτει πως η αύξηση στις απευθείας κρατήσεις για το συγκεκριμένο διάστημα ξεπερνάει το 107% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2016.

Μάλιστα, για την ίδια περίοδο καταγράφηκε άνοδος σε ποσοστό 75,28% στα έσοδα που προέκυψαν από τις απευθείας κρατήσεις, ενώ παρατηρήθηκε και αύξηση της επισκεψιμότητας των websites των ξενοδοχείων. Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, οι απευθείας κρατήσεις από κινητά τηλέφωνα αυξήθηκαν κατά 165,52%, όταν το ίδιο ποσοστό στα tablets κυμάνθηκε στο 76,69%. Τη μεγαλύτερη αύξηση στις απευθείας κρατήσεις παρουσίασαν οι αγορές της Αυστραλίας (163,64%) και των ΗΠΑ (160,18%).

(*) Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο στο: enikonomia.gr