Σύμφωνα με το infographic, τα αρώματα του εστιατορίου επηρεάζουν τη ψυχολογία των πελατών.

Αναλυτικότερα, τα αρώματα που δημιουργούν θετικά συναισθήματα στους πελάτες είναι:

λεβάντα: δημιουργεί την αίσθηση χαλάρωσης

χαμομήλι: ανακουφίζει από την κατάθλιψη

πούδρα: δημιουργεί την αίσθηση ασφάλειας και νοσταλγίας

κίτρο: δημιουργεί την αίσθηση φρεσκάδας και επαγρύπνησης

αγγούρι: δημιουργεί την αίσθηση ότι ο χώρος είναι μεγαλύτερος

μέντα: δημιουργεί την αίσθηση επαγρύπνησης

ψημένο ψωμί: δημιουργεί την αίσθηση σπιτικής ζεστασιάς και άνεσης

βανίλια: μειώνει το άγχος και το στρες

Αντίθετα, τα αρώματα που δημιουργούν αρνητικά συναισθήματα στους πελάτες είναι:

καπνός μπάρμπεκιου: δημιουργεί την αίσθηση ότι ο χώρος είναι μικρότερος

πηγή: www.industville.co.uk