Οι κυρίαρχες ξενοδοχειακές τάσεις σύμφωνα με τη GOOGLE


Ο Sean McCracken στο hotelnewsnow.com παρουσίαζει τις ξενοδοχειακές τάσεις, που προέκυψαν από την ομιλία του Carlos Paulo – επικεφαλής της βιομηχανίας ταξιδίων της GOOGLE- στο Συνέδριο Βελτιστοποίησης Εσόδων, HSMAI.

Οι τάσεις -σύμφωνα με τον Paulo- είναι οι εξής:

1. Η δύναμη των μικροστιγμών

Έχουμε ξαναμιλήσει για τις μικροστιγμές, δηλαδή το χρόνο, στον οποίο οι καναλωτές αναζητούν και ονειρεύονται προορισμούς μέσα από διαφορετικές συσκευές, και κυρίως φορητές. [Περισσότερα: Η Google μας συστήνει τις μικροστιγμές και πώς μπορούν να τις εκμεταλλευτούν οι επαγγελματίες του χώρου].

2. Το βίντεο είναι ιδανικό για την αποτύπωση των στιγμών

Σύμφωνα με τη GOOGLE, οι ταξιδιώτες υποκινούνται σε μεγάλο βαθμό από τα βίντεο, όταν βρίσκονται στη φάση ονειροπώλησης και σχεδίασης του ταξιδιού.

3. Τα smartphones στο επίκεντρο των αναζητήσεων

Τα κινητά καταγράφουν το μεγαλύτερο ποσοστό ανάπτυξης στο διαδίκτυο με τις αναζητήσεις να είναι αυξημένες κατά 28%. Αξίζει να σημειωθεί ότι ένα σημαντικό στοιχείο στην προσέλκυση καταναλωτών -που κάνουν αναζητήσεις μέσω κινητού- είναι η ταχύτητα πλοήγησης της ιστοσελίδας σε κινητό. [Περισσότερα:  Τα Smartphones ενισχύουν σημαντικά τις ταξιδιωτικές κρατήσεις μέσω κινητών]

4. Οι κρατήσεις από τάμπλετ μειώνονται

Τα τάμπλετ χρησιμοποιούνται όλο και λιγότερο για κρατήσεις σε ξενοδοχεία, και αυτό γιατί τα κινητά τηλέφωνα βελτιώνονται όλο και περισσότερο.

5. Τα ξενοδοχεία πρέπει να κάνουν καλύτερη χρήση των δεδομένων των πελατών

Τα ξενοδοχεία πρέπει να αναβαθμίσουν ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματά τους σε σχέση με τα online τουριστικά γραφεία: το πλήθος πληροφοριών που έχουν για τους επαναλαμβανόμενους πελάτες! Τα ξενοδοχεία μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις πληροφορίες αυτές, ώστε να διαμορφώσουν το προφίλ των πιστών πελατών τους, και στη συνέχεια να στοχεύσουν σε δυνητικούς πελάτες, που ταιριάζουν σε αυτό το προφίλ.

6. Κανείς δε γνωρίζει ποιος έχει τι

Κλείνοντας, ο Paulo είπε ότι 6 από τις 10 ερωτήσεις που κάνουν στη Google, σχετικά με τα ξενοδοχεία, αφορούν το σε ποια αλυσίδα ανήκει το εκάστοτε brand, κάτι που δείχνει την άγνοια των καταναλωτών στο θέμα των brands.

Σχετικά Άρθρα