Όπως αναφέρει σε δημοσίευμα του fvw.com, αν και τα online ταξιδιωτικά γραφεία αυξάνονται ραγδαία στη Γερμανία, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες σημειώνουν σταθερή ανάπτυξη και παραμένουν το κορυφαίο κανάλι ταξιδιωτικών πωλήσεων, σύμφωνα με ειδικούς του τουρισμού και ερευνητές της αγοράς.

Το 2018 ξεκίνησε καλά για την Traveltainment, την θυγατρική εταιρεία της Amadeus IT, που λειτουργεί το «Bistro», το κύριο σύστημα κράτησης ταξιδιωτικών πρακτορείων της Γερμανίας, καθώς και άλλα προϊόντα πωλήσεων ταξιδιών αναψυχής. «Οι κρατήσεις για την περίοδο 1 – 13 Ιανουαρίου, σημείωσαν ένα νέο ρεκόρ για την Traveltainment», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Oliver Rengelshausen. «Αυτά είναι τα καλά νέα που ταιριάζουν στην εικόνα μιας οικονομίας, που λειτουργεί σωστά». Ο ειδικός πωλήσεων στον τομέα του τουρισμού και του ηλεκτρονικού εμπορίου τόνισε ότι αυξάνονται τόσο οι διαδικτυακές όσο και οι «εκτός σύνδεσης» κρατήσεις και απορρίπτονται πρόσφατοι ισχυρισμοί, που θέλουν τις πωλήσεις των ταξιδιωτικών γραφείων να παραμένουν στάσιμες.

Το 2017, ο αριθμός των οργανωμένων διακοπών και των εκδρομών τελευταίας στιγμής που κρατήθηκαν μέσω του Traveltainment αυξήθηκε κατά 9% σε σύγκριση με το 2016. Οι κρατήσεις των ταξιδιωτικών πρακτορείων (ΟΤΑ) αυξήθηκαν κατά 15%, αλλά και πάλι οι ταξιδιωτικοί πράκτορες παρουσίασαν αύξηση κατά 4%. «Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι ΟΤΑ αναπτύσσονται έντονα. Ωστόσο, οι παραδοσιακοί πράκτορες όχι απλά δεν υποχωρούν, αλλά αυξάνονται σημαντικά «, σχολίασε ο Rengelshausen.

Οι παραδοσιακοί ταξιδιωτικοί πράκτορες παραμένουν το πιο μεγάλο κανάλι πωλήσεων ταξιδιών, καθώς η αξία των κρατήσεων τους ήταν 50% υψηλότερη από εκείνη των ΟΤΑ τον περασμένο χρόνο. Λόγος για αυτή τη σημαντική διαφορά, σύμφωνα με τον επικεφαλής της Traveltainment, θα μπορούσε να είναι το γεγονός ότι οι πελάτες -και κυρίως οι οικογένειες- τείνουν να κάνουν κράτηση ακριβότερων διακοπών σε ταξιδιωτικά γραφεία.

Όσον αφορά στους προορισμούς, πέρυσι το 75% των online πωλήσεων αφορούσε πωλήσεις διακοπών στη Μεσόγειο, με την Ανατολική Μεσόγειο να προσελκύει μεγαλύτερο ποσοστό (38%) από τη Δυτική Μεσόγειο. Αντίθετα, η περιοχή της Μεσογείου αντιπροσωπεύει μόνο το 57% των συνολικών εσόδων των παραδοσιακών τουριστικών γραφείων. Οι πωλήσεις για Τουρκία ήταν περισσότερες σε online παρά σε ταξιδιωτικά γραφεία, οι πωλήσεις των ταξιδιωτικών γραφείων στην Ισπανία μειώθηκαν κατά 8,5% σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ τα έσοδα των online πρακτορείων αυξήθηκαν κατά 2%. Τέλος, οι πωλήσεις για Ελλάδα παρουσίασαν πολύ θετική εικόνα (αύξηση 29%) και έγιναν τόσο από τουριστικά γραφεία, όσο και από online πρακτορεία.

Διαβάστε Περισσότερα:

Άρθρο από το Online Magazine:

Travel Agent