Τα δύο νέα ξενοδοχεία της αλυσίδας Starwood στο Παρίσι, το “Le Metropolitan Hotel” και το “Le Dokhan’s Hotel”, εισήγαγαν μία καινοτομία όσον αφορά στις κρατήσεις τους: Ο πελάτης μπορεί να κάνει την κράτησή του μέσω μέσω Instagram! Η κεντρική φιλοσοφία των δύο νέων ξενοδοχείων είναι να δοθεί απόλυτη ανεξαρτησία στον ταξιδιώτη, ο οποίος μπορεί να επιλέξει και να κάνει κράτηση στο ξενοδοχείο όπου θα μείνει, την ώρα που απλά χαζεύει φωτογραφίες στο Instagram.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη, το 77 % των ταξιδιωτών χρησιμοποιούν τα smartphones τους για να πάρουν έμπνευση για τα επόμενα ταξίδια τους. Με αυτό κατά νου, η Starwood σε συνεργασία με την πλατφόρμα LIKEtoKNOW.it, απλοποίησε τις διαδικασίες κράτησης, καθώς οι ταξιδιώτες μπορούν να κάνουν κράτηση σε ένα από τα δύο νέα ξενοδοχεία, πατώντας απλώς δύο φορές πάνω (like) σε μία φωτογραφία στο Instagram, με αυτές τις ετικέτες: @tributeportfolio και #independentmoments. Αφού ο χρήστης κάνει like, λαμβάνει ένα email με link που τον κατευθύνει στη ιστοσελίδα του ξενοδοχείου και συγκεκριμένα στη σελίδα των κρατήσεων, χωρίς να απαιτείται από το χρήστη να κάνει περαιτέρω αναζήτηση.

Untitled-1

Αναμφίβολα, πρόκειται για έναν ιδιαίτερα μοντέρνο τρόπο κρατήσεων, που εκμεταλλεύεται πλήρως την επιρροή των social media στην καθημερινότητα του καταναλωτή και στον καθορισμό των ταξιδιωτικών επιλογών του, υπηρετώντας και σαν εργαλείο marketing αλλά και σαν εργαλείο για τη διευκόλυνση των πελατών όσον αφορά στις διαδικασίες επιλογής και κράτησης ξενοδοχείου.