Σε έναν κόσμο, που βομβαρδιζόμαστε από διαφημίσεις, γινόμαστε όλο και πιο σκεπτικοί, για το αν υπάρχει κάποια δόση αλήθεια σε αυτές, και σε αυτό το “πρόβλημα”, δίνουν τη λύση οι influencers.

Κατά αρχήν ας ξεκαθάρισουμε τι εννοούμε με τον όρο influencer. Πρόκειται για αυτόν, που παράγει περιεχόμενο και έχει στα Social media πολλούς ακολούθους, με άλλα λόγια -όπως λέει και η λέξη- επηρεάζει !

Σίγουρα, όλοι θα ξέρουμε κάποιον Blogger, που είναι ειδικός στη μόδα, τη γαστρονομία ή τη διασκέδαση, που κάθε του δημοσίευση παίρνει φωτιά με τα σχόλια και τα like να ανεβαίνουν ασταμάτητα. Μεγάλα brand μόδας και επιχειρήσεις στο χώρο της εστίασης και των τροφίμων έχουν εκμεταλλευτεί πολλάκις αυτήν την τάση, προωθώντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, μέσω επιτυχημένων Instagrammers (με προφίλ στο instagram με πολλούς ακολουθούς) και Vloggers (με blog – κανάλι στο youtube με βίντεο, επίσης, με πολλούς συνδρομητές).

Αυτή η τάση δεν μπόρεσε να αφήσει ανεπηρέαστη και την ταξιδιωτική βιομηχανία, με μεγάλα Travel brands -αλυσίδες ξενοδοχείων, αεροπορικές εταιρείες κλπ.- να συνεργάζονται με influencers, για να διαφημιστούν με έναν εναλλακτικό τρόπο.

Πως, λοιπόν, θα προωθήσετε το δικό σας ξενοδοχείο μέσω κάποιου influencer;

1. Ενδελεχής έρευνα

Κάντε την ερευνά σας, βρείτε blogs στο Pinterest, στο Instagram, στο Facebook και στο you tube, και δείτε ποια προφίλ ταιριάζουν καλύτερα με το δικό σας προφίλ! Αφού βρείτε σχετικά blogs, δείτε εάν έχουν κάνει παρόμοιες συνεργασίες στο παρελθόν. Εννοείται πως έχει ιδιαίτερη σημασία να δείτε και οι ανταγωνιστές που και πως προβάλλονται με influencers.

2. Σωστές Συνεργασίες

Όσο ποιο σχετικά είναι τα blogs των influencers, τόσο πιο πιθανόν να δεχτούν μια συνεργασία μαζί σας. Ακόμη και αν είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε καλά τη συγκεκριμένη προβολή, εάν ο blogger τη θεωρεί άκυρη για το κοινό του, θα προτιμήσει να απορρίψει τη συνεργασία από το να χάσει followers. Αν προσφέρετε πολυτελείς διακοπές και το Blog απευθύνεται περισσότερο σε εναλλακτικούς και περιπετειώδεις ταξιδιώτες, τότε η συνεργασία σας, δεν θα φέρει και τα επιθυμητά αποτελέσματα.

3. Εμπιστοσύνη στους ειδικούς

Καθώς οι influencers, ξέρουν καλύτερα από τον καθένα το κοινό τους, εμπιστευτείτε τις προτάσεις τους για την προβολή σας. Αφού ενημερώσετε το blogger για τη φιλοσοφία του brand σας και την ιστορία της, δώστε του την ελευθερία να υλοποιήσει τις δημιουργικές του ιδέες, προσεγγίζοντας έτσι με ένα διαφορετικό τρόπο το κοινό σας.

Και κλείνοντας…

4. Ρεαλιστικοί στόχοι

Φυσικά δεν είναι ρεαλιστικό με μια μόνο τέτοια προβολή να περιμένετε ότι θα διπλάσιασετε τους δικούς σας followers και θα αυξήσετε δραματικά τις πωλήσεις σας. Η διαφήμιση λειτουργεί συνδυαστικά και η προβολή σε ένα μέσο δεν επαρκεί, για να έχετε απήχηση στο κοινό που επιθυμείτε, και στο βαθμό που επιθυμείτε.