Περισσότεροι από 2 δισ. άνθρωποι χρησιμοποιούν πλέον το Facebook, με αποτέλεσμα να έχει εξελιχθεί σε μια βασική πλατφόρμα για όλους τους τύπους επιχειρήσεων και κυρίως για εκείνες στον τομέα των ταξιδιών και της φιλοξενίας.

Σύμφωνα με το Facebook «οι επιλογές ταξιδιών, που κάνουμε, επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από συστάσεις άλλων ανθρώπων, ανθρώπων που γνωρίζουμε, αγαπάμε και εμπιστευόμαστε – συστάσεις που συνηθιζόταν να δίνονται αυτοπροσώπως, αλλά στις οποίες μπορούμε πλέον να έχουμε πρόσβαση σε οποιαδήποτε επιχείρηση, ανά πάσα στιγμή, μέσω του Facebook».

Επίσης, στο Instagram υπάρχουν πάνω από 160 εκατ. δημοσιεύσεις που χρησιμοποιούν το hashtag #travel και πάνω από ένα εκατομμύριο ταξιδιωτικές αναζητήσεις στην πλατφόρμα κάθε εβδομάδα.

Το infographic του ιρλανδικού ξενοδοχείου The Dunloee, που δημοσίευσε το socialmediatoday.com, επιβεβαιώνει τη σημασία του Facebook για το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ: