Στη βιομηχανία της φιλοξενίας, ο ανθρώπινος παράγοντας δεν θα αντικατασταθεί ποτέ εξ ολοκλήρου από την τεχνολογία. Ωστόσο, στη σημερινή ψηφιακή εποχή, που οι διαπροσωπική επικοινωνία έχει γίνει όλο και πιο σπάνια, τα στοιχεία της εξατομίκευσης στο digital marketing μπορούν να δώσουν ένα πιο προσωπικό και οικείο τόνο  στην επικοινωνία του πελάτη με την επιχείρηση. Για τα ξενοδοχεία, συγκεκριμένα, η εξατομίκευση είναι ιδιαίτερα σημαντική αυτή τη στιγμή, καθώς προσπαθούν να δουν με ποιο τρόπο και σε ποιο βαθμό η αυτοματοποίηση στην επικοινωνία μπορεί να τους βοηθήσει να χτίσουν σχέσεις με τους πελάτες τους.

Στο infographic της πλατφόρμας για mobile marketing Kahuna που ακολουθεί, βλέπουμε τα πλεονεκτήματα της εξατομίκευσης, αλλά και τις δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίσει ένα ξενοδοχείο αν προσπαθήσει να εφαρμόσει αυτές τις τεχνικές marketing. Με το 86% των καταναλωτών να δηλώνουν ότι η εξατομίκευση παίζει σημαντικό ρόλο στις αγορές τους και τις κρατήσεις τους μέσω ίντερνετ, είναι εμφανές ότι και οι ξενοδόχοι πρέπει να βρουν έναν τρόπο να την εντάξουν στην στρατηγική τους.

Δείτε ακόμη: Τί Είναι το Inbound Marketing και πως μπορούν να το αξιοποιήσουν τα ξενοδοχεία

Συγκεντρώνοντας στοιχεία από πολλές εταιρίες τεχνολογίας (Forrester, Gartner, και Infosys), το γράφημα που δημοσιεύεται στο blog του Revinate, είναι γεμάτο νέες τεχνολογικές τάσεις, που μπορούν να βοηθήσουν στην ανάπτυξη εξατομικευμένων συστημάτων για marketing, όπως μέσω emails αλλά και συγκεκριμένο περιεχόμενο.

Μερικά στοιχεία που ξεχωρίζουν:
Το 48% των καταναλωτών λέει ότι επηρεάζεται από την εξατομίκευση όταν υπάρχει στοχευμένο marketing για τα ενδιαφέροντά τους.

  • 85% των marketers που συμμετείχαν στην έρευνα λένε ότι οι ομάδες στις οποίες χωρίζονται οι πελάτες είναι πάρα πολλές.
  • 48% των παλαιότερων marketers γνωρίζουν ότι η εξατομίκευση οδηγεί σε μεγαλύτερα ποσοστά επιτυχίας, αυξημένες πωλήσεις και βελτίωση της εικόνας της εταιρίας
  • Σχεδόν 33% των επιχειρηματιών δηλώνουν ότι δεν γνωρίζουν έως καθόλου πώς να δημιουργήσουν εξατομικευμένα μηνύματα.