Σε δημοσίευμα του Stuart Dickinson στο blog.guestrevu.com παρουσιάζονται οι 5 τρόποι με τους οποίους μπορεί ένα ξενοδοχείο να ανέβει ψηλά στη μηχανή αναζήτησης της GOOGLE.

Αναλυτικότερα, αυτοί οι τρόποι είναι:

1. Εγγραφή στο Google My Business

H υπηρεσία Google My Business είναι μια δωρεάν πλατφόρμα για επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένων και των ξενοδοχείων. Συνδυάζει και άλλες υπηρεσίες, όπως τη Μηχανή Αναζήτησης και τους Χάρτες, κάνοντας έτσι ευκολότερο τον εντοπισμό του ξενοδοχείου στις διαδικτυακές αναζητήσεις.

Μια πλήρης εγγραφή στο Google My Business εξασφαλίζει:

  • Υψηλότερη θέση του ξενοδοχείου στις μηχανές αναζήτησης της Google
  • Διευκόλυνση της διαδικασίας κράτησης, αφού στο προφίλ ανεβάζονται φωτογραφίες, συντεταγμένες, τηλέφωνα…
  • Προβολή των κριτικών και στο χάρτη αλλά και στα αποτελέσματα αναζήτησης στα δεξιά
  • Σύνδεση με τα Google Analytics, δίνοντας καλύτερη εικόνα για την επισκεψιμότητα και τα κλικς

2. Αναβάθμιση των σελίδων Google+

Το Google+ είναι η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης της Google, που επιτρέπει τη σύνδεση με άλλους χρήστες, που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα και ιδέες.

Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι:

  • Η σελίδα σας στο Google+ συνδέεται με την καταχώρησή σας στο Google My Business
  • Η σελίδα σας στο Google+ κάνει καλό στο SEO (θέση στις μηχανές αναζήτησης της Google)
  • Οι πελάτες σας μπορούν να υποβάλλουν εκεί τις κριτικές τους
  • Τα στοιχεία, που υποβάλλετε στη σελίδα σας στο Google+, θα εμφανίζονται και στα αποτελέσματα αναζήτησης, συνεπώς πρέπει να είναι πάντα ενημερωμένα

3. Προσφορά στους επισκέπτες μιας εικονικής περιήγησης μέσω Google Street View

Η λειτουργία Street View πλέον επεκτείνεται και στους χώρους ενός ξενοδοχείου, μέσω της καινοτόμας πλατφόρμας Business View. Σύμφωνα με έρευνα της TripAdvisor, οι φωτογραφίες υψηλής ποιότητας προσελκύουν πελάτες και είναι στοιχείο-κλειδί στην επιλογή ξενοδοχείου. Μάλιστα τα ξενοδοχεία με τουλάχιστον 1 φωτογραφία προσελκύουν περισσότερους χρήστες (138%) από τα ξενοδοχεία, που δεν έχουν καμία. Φανταστείτε, λοιπόν, πόσο πιο μεγάλο αντίκτυπο μπορεί να έχει μία εικονική περιήγηση.

4. Άντληση κίνησης μέσω των Google Hotel Ads

Χρησιμοποιώντας το Google Hotel Ad, ξενοδοχεία και τουριστικά γραφεία μπορούν να διασφαλίσουν ότι οι τιμές και τα προϊόντα τους θα διαφημισθούν στα διάφορα κανάλια της Google.

5. Κατανοήση της νέας υπηρεσίας αναζήτησης εκδηλώσεων της Google

Η νέα υπηρεσία επιτρέπει στους χρήστες κινητών τηλεφώνων να πραγματοποιούν αναζήτηση για «εκδηλώσεις κοντά μου» και να λαμβάνουν τα πιο σχετικά αποτελέσματα, με βάση την τοποθεσία στην οποία βρίσκονται.

Ακόμη και αν δεν χρειάζετε να ενσωματώσετε όλα τα παραπάνω εργαλεία στην επιχείρησή σας, η εκμετάλλευση έστω κάποιων εργαλείων της Google μπορεί να δώσει νέα ώθηση στην επιχειρήσή σας και να σας βοηθήσει να φτάσετε σε πιο διευρυμένο κοινό.

Διαβάστε ακόμη: SEO για Αρχάριους: Συμβουλές για ιστοσελίδες ξενοδοχείων