Το Instagram είναι ένας πολύ ωραίος τρόπος, για να προωθήσετε το ξενοδοχείο σας μέσα από όμορφες εικόνες, δικές σας ή των πελατών σας. Ωστόσο, το ξενοδοχείο, οι χώροι και οι υπηρεσίες πρέπει να διαθέτουν αυτό το κάτι το ιδιαίτερο και διαφορετικό, για να κάνουν αίσθηση σε κάθε Post. Πώς;

Ενδιαφέροντες χώροι, παντού

Μπορεί ένας έντονος τοίχος στη ρεσεψιόν να τραβάει τα βλέμματα, αλλά δεν φτάνει για έναν ολόκληρο λογαριασμό με φωτογραφίες. Θέλετε όλοι οι χώροι να έχουν κάτι ιδιαίτερο, ακόμα και οι διάδρομοι. Διακοσμητικά, πίνακες, φωτογραφίες, όλα μπορούν να δώσουν διαφορετικό ύφος.

Δημιουργήστε στιγμές που οι πελάτες σας θα θέλουν να μοιραστούν

Μπορεί να βάλει κάποιος μία -άντε δύο- φωτογραφίες από το δωμάτιό του, αλλά όταν είναι σε ταξίδι θα ανεβάσει φωτογραφίες κατά βάση από αυτά, που κάνει. Μεταφέρετε τη δράση στο ξενοδοχείο και δημιουργήστε στιγμές, που θα θέλουν να μοιραστούν. Ένα εντυπωσιακό brunch, ένα Live από τοπικά συγκροτήματα ή ένα workshop φωτογραφίας, για παράδειγμα.

Τα φαγητό πουλάει πολύ

Στο Instagram, οι φωτογραφίες με όμορφα στημένα φαγητά, ροφήματα και κοκτέιλ είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς. Φροντίστε, λοιπόν, και το μενού του ξενοδοχείου να αποτελείται από συνταγές, που ακολουθούν τις γαστρονομικές τάσεις, γευστικά και παρουσιαστικά.

Βρείτε το χαρακτήρα σας

Θέλετε το προφίλ σας να έχει ένα χαρακτήρα, όπως και το ξενοδοχείο σας. Αν για παράδειγμα θέλετε να δείξετε ευαισθητοποίηση για το περιβάλλον, χρησιμοποιήστε ανακυκλώσιμα υλικά, γήινους τόνους, διοργανώστε αντίστοιχες δράσεις στο χώρο σας και προάγετε το μήνυμα μέσω του προφίλ σας. Αντίστοιχα, αν θέλετε να απευθυνθείτε σε πελάτες, που κάνουν οινοτουρισμό, ανεβάστε φωτογραφίες από τα αμπέλια, την παραγωγή του κρασιού και προτάσεις σερβιρίσματος, μαζί με τις φωτογραφίες του ξενοδοχείου.

Επαγγελματικές φωτογραφίες

Οκ, όχι πάντα, αλλά είστε μία επιχείρηση και θέλετε να πουλήσετε τον καλύτερό σας εαυτό! Μια στο τόσο ανεβάστε επαγγελματικές φωτογραφίες, είτε από τους χώρους του ξενοδοχείου, είτε από γιορτές ή συνέδρια, που διοργανώνετε.