Τα Social media είναι ένας εύκολος, φθηνός και αποδοτικός τρόπος, για να βρείτε νέους πελάτες και να συνδεθείτε με τους τωρινούς σας πελάτες. Είτε έχετε ένα νέο ξενοδοχείο, είτε υπάρχει εδώ και χρόνια, το marketing πάντα είναι απαραίτητο και το ίντερνετ φέρνει νέες επιλογές.

4 εύκολοι και ανέξοδοι τρόποι να βελτιώσετε την παρουσία σας στα social media είναι:

Ιδιαίτερο και ενδιαφέρον περιεχόμενο

Το έχουμε ξαναπεί, το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς και στα social media πρέπει να έχεις κάτι να πεις, για να σε προσέξουν οι χρήστες και να σε ακολουθήσουν. Βρείτε έναν τρόπο, λοιπόν, να διαφοροποιηθείτε από τα κλασσικά post -που κάνουν και τα ανταγωνιστικά σας ξενοδοχεία- και μη φοβηθείτε να δείξετε κάτι αλλιώτικο, αστείο, ακόμα και περίεργο. Θέλετε οι ακόλουθοί σας να δουν πίσω από την επιχείρηση, δηλαδή εσάς, τους υπαλλήλους σας, τους χώρους του ξενοδοχείου, αλλά και την περιοχή σας.

Τσεκάρετε συχνά τα στατιστικά στοιχεία

Τα social media προσφέρουν analytics, δηλαδή αριθμούς και στοιχεία, για την κάθε σας δημοσίευση. Μέσα από αυτά μπορείτε να καταλάβετε τι ακριβώς αρέσει στους πελάτες σας, τι τράβηξε την προσοχή τους, αλλά και ποιες μέρες και ώρες είναι προτιμότερο να ποστάρετε. Επίσης, τα analytics σας προσφέρουν και δημογραφικά στοιχεία για τους φίλους και ακόλουθούς σας.

Μοιραστείτε ειδικές τιμές, πακέτα και διαγωνισμούς

Τα social media είναι τέλεια, για να οργανώσετε διαγωνισμούς λίγων ωρών ή ημερών, με έπαθλο δώρα, πακέτα προσφορών, δωρεάν υπηρεσίες κατά τη διανυκτέρευση κλπ. Ακόμα κι αν δε θέλετε να κάνετε ένα διαγωνισμό, μπορείτε να κάνετε μία ειδική τιμή. Για παράδειγμα, μία ειδική τιμή για μία διαμονή το Σ/κ μόνο για τους φίλους στο Facebook, χρησιμοποιώντας έναν κωδικό, που έχετε δημοσιεύσει στη σελίδα σας.

Επικοινωνήστε

Δεν έχετε μία σελίδα στα social media μόνο για να προβάλλεστε, καθώς στόχος είναι και η επικοινωνία. Μην αφήνετε αναπάντητα τα μηνύματά σας ή τα σχόλια στις δημοσιεύσεις σας. Επίσης απαντήστε με ευγένεια, όχι μόνο στις ερωτήσεις των φίλων σας, αλλά και στις κακές κριτικές, που δέχεστε. Θέλετε να δείξετε τον καλύτερό σας εαυτό, οπότε ζητήστε εξηγήσεις, ακόμα και υποδείξεις, και προσφερθείτε να επανορθώσετε -όπως με μία δωρεάν διαμονή-, αν όντως η κακή κριτική είναι δικαιολογημένη. Τέλος, μη ξεχνάτε πως μπορείτε να έρχεστε σε επαφή και με τους πελάτες, που σας έχουν ήδη προτιμήσει, και να δημιουργήσετε μία σχέση μαζί τους, έτσι ώστε να σας προτιμήσουν ξανά στο μέλλον, αλλά και να σας προτείνουν σε φίλους και γνωστούς, που θα επισκεφτούν την περιοχή σας.