Η εμπιστοσύνη και η καλή γνώμη των πελατών είναι ό,τι σημαντικότερο για ένα ξενοδοχείο. Πρώτον, οι ευχαριστημένοι πελάτες μπορούν να φέρουν κέρδη με τα έξοδα που κάνουν κατά τη διαμονή τους -αλλά και επιστρέφοντας στο μέλλον με νέες κρατήσεις-, και, δεύτερον, αποτελούν την καλύτερη δωρεάν διαφήμιση καθώς μιλούν με καλά λόγια για το ξενοδοχείο σας online, σε φίλους και σε γνωστούς.

Ποιοι είναι, λοιπόν, μερικοί απλοί τρόποι για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας;

Ζεστό καλωσόρισμα

Έχετε μία ευκαιρία να κάνετε καλή πρώτη εντύπωση στους πελάτες σας, γι αυτό προσέξτε. Πάντα είναι καλό να υποδέχεστε τους πελάτες σας με ένα χαμόγελο και ένα έτοιμο και καθαρό δωμάτιο. Εάν φτάνουν πολύ νωρίτερα από την κανονισμένη ώρα check in, προσφέρετέ τους ένα ποτό/ρόφημα και αποθηκεύστε τις αποσκευές τους, μέχρι να μπουν στο δωμάτιο. Επίσης, όταν πλέον έχουν δει το δωμάτιό τους, μπορείτε μετά από ένα μισάωρο να κάνετε ένα πολύ σύντομο τηλεφώνημα και να βεβαιωθείτε ότι όλα είναι οκ.

Γνωρίστε τους σε ένα προσωπικό επίπεδο

Οι πελάτες εμπιστεύονται σε εσάς τη διαμονή στις διακοπές τους. Αφιερώστε λίγο χρόνο στους πελάτες σας και μιλήστε μαζί τους. Ρωτήστε για τη ζωή τους, το επάγγελμά τους, πώς περνούν, μιλήστε τους με ευγένεια και ειλικρινές ενδιαφέρον και θα δείτε ότι θα κάνετε πολύ καλή εντύπωση.

Δώστε τους πληροφορίες

Ως ξενοδόχος γνωρίζετε καλύτερα από όλους την περιοχή. Δώστε, λοιπόν, πληροφορίες στους πελάτες σας για την περιοχή, τις μετακινήσεις, τα μέσα -αν δεν έχουν αμάξι-, τα εστιατόρια, τα μουσεία και γενικά ό,τι αξίζει να δουν. Ακόμα πιο πολύ οι πελάτες σας θα εκτιμήσουν αν τους δώσετε συμβουλές για αυθεντικές εμπειρίες, που μπορούν να δοκιμάσουν και που μόνο οι ντόπιοι ξέρουν.

Ζητήστε τη γνώμη τους

Η γνώμη των πελατών σας είναι αυτό που πραγματικά μετράει όταν μιλάμε για σχέση εμπιστοσύνης και για πελάτες που σας επιλέγουν ξανά και ξανά. Η κριτική τους, είτε αρνητική είτε θετική, είναι πάντα εποικοδομητική. Πώς να ζητήσετε τη γνώμη τους; Διαβάστε εδώ τρόπους να μάθετε τη γνώμη τους όσο είναι ακόμα στο ξενοδοχείο και αφού έχουν φύγει.