Γιατί πρεπει να δώσετε σε όλους τους υπαλλήλους σας επαγγελματικές κάρτες;
Αν και στα ξενοδοχεία συνηθίζουν να έχουν επαγγελματικές κάρτες μόνο τα ανώτερα στελέχη, θα ήταν ακόμη καλύτερο, να έχουν τη δικιά τους προσωπική κάρτα, όλα τα μέλη της ομάδας, που εργάζονται στο ξενοδοχείο, για να προσφέρουν μια τέλεια εμπειρία φιλοξενίας στον επισκέπτη.
Αν και μπορεί να φαίνονται περιττές οι επαγγελματικές κάρτες, αντιθέτως είναι μια μικρή -με ελάχιστο κόστος- λεπτομέρεια, που τα οφέλη της είναι κάθε άλλο παρά μικρά και ασήμαντα.
Ας δούμε, λοιπόν, τι μπορεί να σημαίνει η χρήση καρτών για το ξενοδοχείο σας:
Περισσοτερη εμπιστοσύνη από τους πελάτες!
Η επαγγελματική κάρτα κάνει μια καλή πρώτη εντύπωση στον πελάτη, αφού επιβεβαιώνει κάτι πολύ σημαντικό, ότι ο υπάλληλος -που έχει απέναντι του ο πελάτης- είναι επαγγελματίας!
Σαφώς και όλοι όσοι εργάζονται σε ένα ξενοδοχείο είναι επαγγελματίες, ωστόσο όταν ο υπάλληλος -ανεξάρτητα από το ποια θέση εχει- διαθέτει προσωπική κάρτα, τότε η θέση του φαίνεται στον πελάτη ακόμη πιο σημαντική. Ταυτόχρονα, δίνεται η δυνατότητα δημιουργίας προσωπικής σχέσης του πελάτη με τον υπάλληλο. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα έκανε ιδιαίτερα καλή εντύπωση στον πελάτη, εάν ο υπάλληλος -και πάλι τονίζουμε “ανεξαρτήτως θέσης”- δώσει την προσωπική του κάρτα στον πελάτη, λέγοντάς του να μην διστάσει -εάν θέλει να επιστρέψει στο ξενοδοχείο- να του τηλεφωνήσει, και εκείνος θα εγγυηθεί προσωπικά, να κανονίσει την κράτηση του.
Ανεβασμένο ηθικό υπαλλήλων!
Η επαγγελματική κάρτα για όλους τους υπαλλήλους δείχνει -επίσης- ότι το ξενοδοχείο εκτιμά τους υπαλλήλους του, και ακριβώς επειδή τους θεωρεί σημαντικούς, θέλει όλοι να έχουν την δικιά τους προσωπική κάρτα.
Κάτι τέτοιο δεν δίνει μόνο στους πελάτες μια θετική εικόνα, αλλά σίγουρα ανεβάζει και το ηθικό των υπαλλήλων. Όταν αισθάνονται ότι η δουλειά τους αναγνωρίζεται και ότι είναι σημαντικοί για την επιχείρηση, οι εργαζόμενοι είναι πολύ πιο πιθανό να βάλουν τα δυνατά τους και να γίνουν ακόμη καλύτεροι.
Με τις προσωπικές κάρτες, οι υπάλληλοι αισθάνονται ότι ανήκουν στην επιχείρηση, και έτσι, είναι και πιο πιθανό να γίνουν πρεσβευτές της, και να προτείνουν το ξενοδοχείο. Ακόμη και εάν βρίσκονται εκτός δουλειάς, όταν συναναστραφούν υποψήφιους πελάτες ή συνεργάτες -όπως για παράδειγμα ένα διοργανωτή εκδηλώσεων ή έναν ταξιδιωτικό πράκτορα- είναι πιο πιθανό να διαφημίσουν το ξενοδοχείο και να δώσουν την κάρτα τους.