Μπορεί οι πράξεις να μετράνε, όπως πολλοί λένε, και οι ποιότητα ενός ξενοδοχείου να καθορίζεται από τη διαμονή και τις υπηρεσίες, που προσφέρει στον πελάτη, αλλά μην ξεχνάτε ότι και οι λέξεις μετράνε. Μία αγενής ή απότομη φράση μπορεί να σας στοιχίσει. Ποιες είναι, λοιπόν, οι φράσεις που θέλουν να ακούν οι πελάτες σας όταν βρίσκονται στο ξενοδοχείο;

«Ευχαρίστησή μας η εξυπηρέτησή σας»

Είναι σημαντικό ο πελάτης σας να ξέρει ότι οι υπάλληλοι του ξενοδοχείου είναι ευγενικοί και κάνουν με ευχαρίστηση τη δουλειά τους. Νιώθουν μεγαλύτερη άνεση, φυσικά, όταν οι υπάλληλοι αυθεντικά θέλουν να τους βοηθήσουν και να ασχοληθούν με τη διαμονή τους.

«Υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που χρειάζεστε;»

Πολλές φορές οι πελάτες μπορεί να θέλουν κάποια αλλαγή, κάποια υπηρεσία ή κάποια ειδική μεταχείριση και ντρέπονται να το ζητήσουν. Επειδή, όμως, εσείς θέλετε να είναι άνετοι και να νιώθουν σαν στο σπίτι τους, ρωτώντας αν υπάρχει κάτι που χρειάζονται, τους δίνετε την ευκαιρία να σας πουν χωρίς ενδοιασμούς.

«Σας Ευχαριστούμε/ Εκτιμούμε πολύ…»

Οι πελάτες σας σας επέλεξαν ανάμεσα σε άλλα ξενοδοχεία. Μην ξεχνάτε, λοιπόν, να τους ευχαριστείτε, καθώς η επιλογή τους σας δίνει λόγο ύπαρξης και επιλέγουν να εμπιστευτούν σε εσάς τις διακοπές τους και να αφήσουν τα χρήματά τους στην επιχείρησή σας.

«Θα θέλαμε τη γνώμη σας…»

Ζητήστε τη γνώμη των ταξιδευτών που μένουν στο ξενοδοχείο σας. Τα σχόλιά τους, είτε θετικά είτε αρνητικά, μπορούν μόνο να σας βελτιώσουν και να διορθώσετε ατέλειες, που ίσως αγνοείτε.

«Ελπίζουμε να μας επιλέξετε ξανά»

Όταν οι πελάτες σας κάνουν check out θυμίστε τους πως, αν τους άρεσε η εμπειρία στο ξενοδοχείο σας, θα χαιρόσασταν πολύ να σας προτείνουν σε φίλους και φυσικά να σας επιλέξουν ξανά.