O Kyle Killion, ο συνιδρυτής της πλατφόρμας για κράτηση σουιτών σε ξενοδοχεία, Suiteness, μιλάει -σε δημοσίευμα του tnooz.com– για την οικονομία διαμοιρασμού και για το πως μπορούν να την αντιμετωπίσουν τα ξενοδοχεία.

Αναλυτικότερα, στην ερώτηση «τι πρέπει να κάνουν τα ξενοδοχεία για να ανταγωνιστούν την airbnb» και γενικότερα την οικονομία διαμοιρασμού, ο Killion απάντησε ότι καθώς οι κανονιστικές και νομοθετικές ρυθμίσεις θα πάρουν χρόνια για να υλοποιηθούν, τα ξενοδοχεία πρέπει να εστιάσουν στο τι μπορούν να κάνουν σήμερα και αυτό είναι να αναδείξουν τα πλεονεκτήματά τους, τα οποία είναι:

1. Η Τοποθεσία

Πρόκειται για έναν από τους πιο σημαντικούς παράγοντες, που λαμβάνονται υπόψη στην επιλογή καταλύματος. Τα ξενοδοχεία έχουν συνήθως κεντρική θέση στις περιοχές, σε αντίθεση με τα καταλύματα της οικονομίας διαμοιρασμού, που βρίσκονται σε πιο απόκεντρες οικιστικές περιοχές.

2. Οι Ανέσεις 

Μπορεί κάποια διαμερίσματα προς ενοικίαση να έχουν και πισίνα, δεν έχουν όμως SPA. Τα ξενοδοχεία,δηλαδή, προσφέρουν πολλά παραπάνω από ένα υπνοδωμάτιο. Διαθέτουν εστιατόρια, SPA, γυμναστήριο κλπ. και αυτό πρέπει να το διαφημίσουν στους πελάτες τους.

3. Η Εξυπηρέτηση 

Η εξυπηρέτηση είναι ένα από τα πιο δυνατά σημεία ενός ξενοδοχείου και γι’αυτό πρέπει να την αναδείξει. Μέσα στα χρόνια πολλοί είναι οι πελάτες, που έμειναν δυσαρεστημένοι με κάποιο ενοικιαζόμενο. Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στα υδραυλικά, το air condition δεν λειτουργεί ή προέκυψε οποιοδήποτε άλλο θέμα με το δωμάτιο, ο πελάτης δεν μπορεί απλά να αλλάξει δωμάτιο και πιθανότατα δεν θα βρει και τον ενοικιαστή άμεσα, για να λυθεί το πρόβλημα.

Τέλος, ο Killion τόνισε ότι τα ταξίδια αφορούν κυρίως τους ανθρώπους και η επιτυχία της Airbnb έγκειται στο ότι έκανε ακόμη πιο ανθρώπινα τα ταξίδια, από το «μείνε σαν ντόπιος» μέχρι την παροχή χώρου, για να μείνουν όλοι μαζί. Ο σημερινός ταξιδιώτης θέλει να επανασυνδεθεί με φίλους και οικογένεια και γι’αυτό η παραδοσιακή φιλοσοφία του ξενοδοχείου πρέπει να αλλάξει.