www.mathimatamageirikis.gr*

“The Times they are a-changing” τραγούδησε το 1960 o Bob Dylan και ήταν πιο διαχρονικός από ποτέ. Ακριβώς όπως τότε, έτσι και τώρα βιώνουμε μια εποχή κοινωνικής και πολιτικής αναταραχής, η οποία επηρεάζει τις επιχειρήσεις ανά την Ελλάδα.

Το ερώτημα είναι πώς θα αντιδράσετε εσείς ως επιχειρηματίας στην επιχείρησή σας; Η τρέχουσα ύφεση είναι κάτι περισσότερο από μία οικονομική συγκυρία, αφού καταφέρνει να λιγοστεύει και αφαιρεί χρήματα σχεδόν από κάθε τομέα της οικονομίας, αλλά κυρίως από τις τσέπες των καταναλωτών. Εάν λοιπόν δεν έχετε κατά περίεργο τρόπο αποταμιευμένα αρκετά χρήματα, το να μην κάνετε τίποτα δεν αποτελεί την καταλληλότερη επιλογή. Φυσικά δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε κάθε επιμέρους πρόβλημα μέσα από ένα μικρό άρθρο, αλλά αυτές είναι οι καλύτερες συμβουλές μας για να σας βάλουμε σε σκέψεις…

1. Εσείς και το προσωπικό σας:

Bεβαιωθείτε ότι όλοι εστιάζονται στο πώς θα εξυπηρετήσετε με τον καλύτερο τρόπο τους πελάτες σας. Οι πελάτες αποδεικνύονται σκληροί αγοραστές μέσα σε μια κρίση, γι ‘αυτό καλό είναι να μην τους τρομάζετε μέσω των μέτριων, κακών ή/και ακατάλληλων υπηρεσιών. Εάν χρειαστεί εκπαιδεύστε το προσωπικό σας.

2. Να είστε μοναδικοί:

Aν είναι είστε διαφορετικοί, οι πελάτες θα σας θυμούνται σε κάθε τους αγορά και το πιο σημαντικό θα μιλάνε για εσάς (wordofmouth). Δώστε τους ένα λόγο να είναι πρεσβευτές της δικής σας επιχείρησης.

3. Το μενού σας:

Mήπως πρόσφατα αλλάξετε το μενού σας, και εάν ναι πόσο αλλάξετε το περιεχόμενο του; Οι καταναλωτές είναι ολοένα και πιο απαιτητικοί με τα χρήματά τους, έτσι καλό είναι να μην τους προσφέρετε ένα ακόμα βαρετό μενού και μάλιστα λάθος κοστολογημένο και τιμολογημένο. Μπορείτε να κάνετε εκείνες τις αλλαγές στο μενού που θα το κάνουν πιο ελκυστικό, πωλώντας με καλύτερα περιθώρια κέρδους φαγητό ή ποτά, χωρίς να χάσει ουσία η επιχείρησής σας.

4. Σχόλια Πελατών:

Mην φοβάστε να ρωτήσετε τους πελάτες σας τι σκέφτονται για εσάς. Τι τους αρέσει και τι δεν τους αρέσει. Οι άνθρωποι αγαπούν να βοηθούν- ιδιαίτερα με αυτόν τον τρόπο, αλλά τελικά εσείς είστε αυτοί που πρέπει να αναλάβετε δράση για τα σχόλια που θα συγκεντρώσετε.

5. Τα χρήματά σας:

Bεβαιωθείτε ότι δεν πετάτε τα σκληρά κερδισμένα μετρητά σας από κακή διαχείριση, φθορά, κλοπές ή φύρα. (π.χ. μεγάλο στοκ κάβας=έλλειψη ελέγχου).

6. Μην περιμένετε να έρθει ο πελάτης, βρείτε τρόπο να τον φέρετε εσείς:

Πάει ο καιρός του Ανοίξαμε και Σας περιμένουμε. Τώρα πρέπει να βάλετε το μυαλό σας να σκεφτεί, πώς θα έρθει ο πελάτης μέσα, γιατί να έρθει μέσα, γιατί να σας προτιμήσει από τον ανταγωνιστή, είστε προσβάσιμος, είστε ποιοτικός, είστε οικονομικός?

Διαβάστε Περισσότερα:

Άρθρο από το Online Magazine:

CABARE