της Νίκης Παπάζογλου, insider.gr*

Στην ομπρέλα του ομίλου Hyatt, με την επωνυμία Hyatt Regency, εντάσσεται και θα επαναλειτουργήσει το πολύπαθο ξενοδοχείο της λεωφόρου Συγγρού, Athens Ledra, μετά από δύο περίπου χρόνια διακοπής της λειτουργίας του λόγω υπέρογκων οφειλών.

Η εταιρεία Hyatt που αναζητούσε εδώ και καιρό τρόπο εισόδου στην προσοδοφόρα τουριστική αγορά της Αθήνας κατέληξε μετά από πολύμηνες διαπραγματεύσεις με το επενδυτικό σχήμα των νέων ιδιοκτητών, της αμερικανικής Hines και της Henderson Park και με τον όμιλο του Γιάννη Δασκαλαντωνάκη ο οποίος έχει επιβεβαιωθεί ότι αναλαμβάνει τη διαχείριση του ακινήτου.

Να υπενθυμίσoυμε ότι η «ομπρέλα» της Hyatt Regency επιχειρεί ήδη στη χώρα και συγκεκριμένα στην συμπρωτεύουσα. Το πεντάστερο ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης διαθέτει 160 δωμάτια και σουίτες και συνεδριακό κέντρο, σε μια επιφάνεια 22.000 τ.μ. αφού η εταιρεία προσανατολίζεται και στο κομμάτι του επαγγελματικού και συνεδριακού τουρισμού. Το ενδιαφέρον της για την νέα μονάδα ήταν αναμενόμενο αφού πρόκειται για ένα από τα πιο γνωστά και εμβληματικά ξενοδοχεία της Αθήνας, το οποίο μετά την αποχώρηση της αλυσίδας Marriott International το Νοέμβριο του 2013, αντιμετώπιζε τεράστια προβλήματα, με πολλαπλές διαδικασίες πλειστηριασμών να καθίστανται άγονες.

Όσο για την επωνυμία Hyatt Regency αποτελεί την «premium» κατηγορία του ομίλου και έχει στο δυναμικότη της περισσότερα από 150 αστικά ξενοδοχεία και resorts, σε όλο τον κόσμο σε τέσσερις ηπείρους. Τον τελευταίο καιρό μάλιστα εισάγει όλο και περισσότερες νέες χώρες στα επενδυτικά της σχέδια. Μόλις προ ημερών ανακοίνωσε πως μέσα στον επόμενο χρόνο θα κάνει δυναμική επέκταση στην αγορά της Ανατολικής Αφρικής διπλασιάζοντας τον εκεί αριθμό των ξενοδοχειακών της μονάδων. Συγκεκριμένα θα ανοίξει 6 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2020 και θα εισέλθει σε τέσσερις νέες χώρες της αφρικανικής ηπείρου, η οποία αποτελεί έναν από τους κύριους τομείς εστίασης της στο εγγύς μέλλον, όπως αναφέρει. (σ.σ. Η συγκεκριμένη περιοχή επωφελείται από συνεχείς κρατικές επενδύσεις σε υποδομές, από μια διευρυνόμενη μεσαία τάξη, παρουσιάζοντας αύξηση 14% στις διεθνείς αφίξεις στην Ανατολική Αφρική το πρώτο εξάμηνο του 2017 σύμφωνα με το Παγκόσμιο Βαρόμετρο Τουρισμού UNWTO).  Ο όμιλος επεκτείνει ωστόσο και τα άλλα εμπορικά σήματά του ανοίγοντας 19 νέα ξενοδοχεία τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους με τις επωνυμιές Hyatt Place και Hyatt House σε αγορές ορόσημα, όπως η Αυστραλία, ο Καναδάς και η Αλάσκα.

(*)  Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο στο: insider.gr