του Στάθη Κουσουνή, kathimerini.gr*

Ενισχύουν την παρουσία τους στην ελληνική τουριστική αγορά μέσω των επώνυμων ξενοδοχειακών αλυσίδων τους οι ξένοι τour operators.

Σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», o τουριστικός όμιλος TUI θα λειτουργήσει από τη σεζόν του 2018 υπό την ξενοδοχειακή ταυτότητα των αλυσίδων του Sensatori και Sensimar δύο νέα πολυτελή ξενοδοχεία στις περιοχές της Ρόδου και της Χαλκιδικής. Παράλληλα, ο κορυφαίος όμιλος βρίσκεται σε συζητήσεις με Ελληνες ξενοδόχους για την περαιτέρω διείσδυσή του με τις επώνυμες αλυσίδες του σε δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς.

Το ξενοδοχείο της Ρόδου με την επωνυμία Sensatori Resort Rhodes by Atlantica βρίσκεται στην περιοχή Γεννάδι, σε απόσταση μόλις 20 λεπτά με το αυτοκίνητο από τη Λίνδο. Αντίστοιχα, το ξενοδοχείο της Χαλκιδικής με την επωνυμία Sensimar Blue Lagoon Palace βρίσκεται στην περιοχή Καλύβες Πολυγύρου. Επίσης, υπό την ομπρέλα της αλυσίδας Suneo Club του ομίλου TUI θα λειτουργήσει πρώτη φορά από την προσεχή σεζόν το ξενοδοχείο 4 αστέρων Aristoteles Holiday Resort and Spa, το οποίο βρίσκεται στην Ουρανούπολη της Χαλκιδικής. Να σημειωθεί ότι για τη διαμόρφωση των ξενοδοχείων, σύμφωνα με τα κριτήρια του ομίλου TUI, παρέχεται ικανή ρευστότητα προς τους ξενοδόχους που τους εξασφαλίζει τη δυνατότητα να προχωρήσουν στις απαραίτητες επενδύσεις.

Eξάλλου, ο όμιλος TUI, όπως έχει ανακοινώσει, επισήμως, θα κατασκευάσει στην Ιεράπετρα της Κρήτης νέα ξενοδοχειακή μονάδα, η οποία θα ενταχθεί στην αλυσίδα Robinson Club. Το ξενοδοχείο θα κατασκευασθεί σε έκταση της εταιρείας Στέλλα Πολάρις Κρέτα Α.Ε., την οποία εξαγόρασε η ΤUI από τον όμιλο επιχειρήσεων Καράτζη. Πληροφορίες αναφέρουν ότι στόχος της ΤUI, εφόσον εξελιχθεί ομαλά η διαδικασία των αδειοδοτήσεων, είναι να λειτουργήσει η πολυτελής ξενοδοχειακή μονάδα τη σεζόν του 2018. Επιπλέον, τα επόμενα χρόνια η Ελλάδα θα αποκτήσει και ξενοδοχεία της τελευταίας αλυσίδας που δημιούργησε η ΤUI με την επωνυμία TUI Blue. Στόχος του ομίλου είναι μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους 2018 – 2019 ο αριθμός των ξενοδοχείων που ανήκουν σε αλυσίδες του ανά τον κόσμο να διευρυνθεί κατά 40%.

(*)  Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο στο: kathimerini.gr